9 Reacties

5 maanden geleden

Wij zijn gestopt toen de pamper in de nacht 2 weken droog was. Ze heeft nog 1x een ongelukje gehad. Zou eerst die late plas eraf halen. Het kan ook nog best even duren voordat hij helemaal droog is snachts schijnt heel normaal te zijn nog

5 maanden geleden

Reactie op KimHester

Wij zijn gestopt toen de pamper in de nacht 2 weken droog was. Ze heeft nog ...
Hebben jullie ook eerst s avonds laten plassen? En daarna als droog de pamper af?

5 maanden geleden

Reactie op Mvcj

Hebben jullie ook eerst s avonds laten plassen? En daarna als droog de pamp ...
Wij hebben nooit savonds nog laten plassen. Ze was eerder in de nacht zindelijk dan overdag. Ze is een uitzondering haha

5 maanden geleden

Reactie op KimHester

Wij hebben nooit savonds nog laten plassen. Ze was eerder in de nacht zin ...
Ah ok. Ja ik doe vanavond de pamper af. Maar ik denk dat ik de avond plas erin houd. Vanacht kwam hij midden in de nachts me dus ervoor wakker maken. En dat heb ik liever niet馃槀. Hij is sinds vorig jaar augustus dagzindelijk.

5 maanden geleden

Reactie op Mvcj

Ah ok. Ja ik doe vanavond de pamper af. Maar ik denk dat ik de avond plas e ...
Dat wil je niet indd. Maar wel goed dat hij dus wakker er voor word. Wij bouwen het drinken ook af gedurende dag. Succes vanacht 馃槆

5 maanden geleden

Reactie op KimHester

Dat wil je niet indd. Maar wel goed dat hij dus wakker er voor word. Wij bo ...
Hij vond het zelf te spannend. Werd vaker wakker en vroeg om hulp naar de wc. Ik denk angstig om zn bedje nat temaken ofzo. Nu weer een luierbroekje aan en we proberen het iver een tijdje weer

5 maanden geleden

Reactie op Mvcj

Hij vond het zelf te spannend. Werd vaker wakker en vroeg om hulp naar de ...
Ja het komt vanzelf. Bij een vriendin van me die heeft iets oudere kinderen duurde het tot 5 voor die snachts zindelijk was. En 3 jaar overdag.

5 maanden geleden

Reactie op KimHester

Ja het komt vanzelf. Bij een vriendin van me die heeft iets oudere kinderen ...
Eigenlijk denk ik dat hij wel nachtzindelijk is, maae dat t meer het vertrouwde gevoel van een pamperrje is. Hij is de meeste nachten al een Langedijk droog. En s morgens gaat hij zelf steeds vaker plassen en maakt me daarna wakker pas. Ik denk dat we t nog even zo laten, en hij zelf de pampwr gaat weigeren een keer馃懟馃懟 hoop ik hihi

5 maanden geleden

Reactie op Mvcj

Eigenlijk denk ik dat hij wel nachtzindelijk is, maae dat t meer het vertro ...
Dat kan ook ze gaan zich eraan hechten dat hadden wij overdag ze wou dat ding nooit niet uit terwijl ze allang op de wc kon tot haar neefje langs kwam die zindelijk was en ze zag dat hij ook geen pamper om had 馃槄 toen de dag erna wou ze toch wel weer de pamper toen heb ik haar omgekocht dat als ze de pamper afliet ze wat uit mocht zoeken. Misschien niet de beste manier maar was wel laatste zetje 馃槄