8 Reacties

4 jaar geleden

Yes, dit is echt iets dat werkt bij me. 2 ‘s avonds , 1 ochtend en 1 middag , alleen zou ik als ik jou was meer voorschriften vragen want die doosjes zijn zeer snel op .

4 jaar geleden

Reactie op laura mihaela

Yes, dit is echt iets dat werkt bij me. 2 ‘s avonds , 1 ochtend en 1 middag ...
Ja klopt, ze werken echt goed maar was jij ook zo vermoeid van die pillen? Ik lijk wel net een zombie, mijn ogen vallen constant dicht 😳

4 jaar geleden

Bij mij werken ze ook goed tot de middag, daarna voel ik me weer misselijk

4 jaar geleden

Reactie op Celine26

Ja klopt, ze werken echt goed maar was jij ook zo vermoeid van die pillen? ...
Ja ik weet niet of het aan de navalit zelf ligt die vermoeidheid want vorige zwangerschap nam ik navalit pas nadat ik werd opgenomen door hyperemesis gravidarum en daarvoor was is ook altijd supermoe en vermoeid… deze zwangerschap heb ik navalit al van de eerste keer overgeven aangeschaft, om te voorkomen dat ik niets binnenhoud en zo misselijk ben… en ben ook suuuper moe en vermoeid nu dus kan niet echt zeggen waaraan het ligt..🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Hirashahx

Bij mij werken ze ook goed tot de middag, daarna voel ik me weer misselijk
Je kan mss ook primperan erbij nemen, nu is dat met siroop ipv pillen , die kan je samen met die navalit nemen.

4 jaar geleden

Ik neem deze ook al een maand ondertussen. Kon niets meer doorgeslikt krijgen dus meteen deze gekregen. Ben inderdaad ook enorm moe ik slaap 10 u per nacht en soms nog in de dag een dutje van een uur. Geen idee of dit echt vd pillen is of gewoon vd zwangerschap. Is m'n eerste zwangerschap... Liever moe dan zo ziek denk ik dan 😂 Ik neem er wel 'maar' 2 voor het slapengaan. Dat is voldoende om mij goed genoeg door de dag te krijgen. Soms ben ik nog wel echt eens misselijk maar dat hoort er ergens bij en kan het verdragen dan. Ben nu bijna 10 weken dus hoop dat de misselijkheid wat gaat afnemen en dat ik misschien binnen 2 weekjes zonder pilletjes verder kan... Hoe is dat bij jullie? Hoever zijn jullie?

4 jaar geleden

Reactie op Charlotte93

Ik neem deze ook al een maand ondertussen. Kon niets meer doorgeslikt krijg ...
Ja ik herken het hoor 🤣 Ik denk dat ik deze avond er 2 neem, en dan morgen eens overdag geen. Deze ochtend had ik wel meteen bij het opstaan weer wat wurgingen dus had ik meteen één genomen. Maar de vermoeidheid is sinds ik deze neem, zo sterk aanwezig. Net alsof ik gewoon 1 week niet geslapen heb 😳 Maar dankbaar dat ze helpen hoor! Ik ben aanstaande donderdag 10 weken, dus ik hoop inderdaad ook dat ik binnen enkele weken ervan verlost ben! 🤭

4 jaar geleden

Reactie op laura mihaela

Ja ik weet niet of het aan de navalit zelf ligt die vermoeidheid want vorig ...
Oh hg!! Dit kan ik me maar half inbeelden hoe het voelt, klinkt zooo extreem soms en ik vind het zo erg om te lezen dat iemand hiermee gediagnosticeerd is. Heb je deze zwangerschap evenveel last van je hg? Gelukkig helpen dr pillen voor je!