10 Reacties

4 jaar geleden

Ja enorm slaperig. Maar ik neem nu slechts 1 meer 's avonds voor het slapen gaan. Ik slaap 's nachts nu net heel diep. En ik ben vaak geholpen tot ongeveer 16u. Dan terug misselijk. Nu 12 weken en de misselijkheid neemt af.

4 jaar geleden

Ik moet ze innemen voor het slapen 2 pillen maar heb zelf HG in combinatie overdag ook met antimetil ik slaap er snachts zo vast door dat ik soms geen zin heb me bed uit te komen om te plassen 🤣🙈

4 jaar geleden

Reactie op Hanneh123

Ja enorm slaperig. Maar ik neem nu slechts 1 meer 's avonds voor het slapen ...
Neem je het al lang? Ik hoopte dat het beter zou worden met de tijd 😊 Ik neem ze nog maar 2 dagen.

4 jaar geleden

Reactie op Steffi22

Ik moet ze innemen voor het slapen 2 pillen maar heb zelf HG in combinatie ...
Haha! 😂 Ik heb ze gisterenavond voor het eerst ingenomen en vandaag overdag een dutje gedaan. Ik hoop dat ik er deze nacht ook zo vast van slaap! 😊

4 jaar geleden

Reactie op Steffi22

Ik moet ze innemen voor het slapen 2 pillen maar heb zelf HG in combinatie ...
Ja, ik neem ze nu bijna 6 weken het wordt zeker wel beter. Ik weet dat ik in het begin extreem moe was. Toch merkte dat ik wel echt vermoeid bleef. Ik nam wel zo min mogelijk overdag. Ik wisselde dan met antimetil. Na een tijdje bouwde ik af naar 1 pil savonds en dat lukt qua vermoeidheid het best. De misselijkheid komt dan in de namiddag terug maar minder extreem... Ik hoop dat je jou snel beter mag voelen

4 jaar geleden

Tot hoe lang nemen jullie navalit? Of hoe ver zijn jullie nu? Hier bijna 13 weken en was eens gestopt maar daarnet kwam alles er weer uit pff... Toch nog maar even verder innemen...

4 jaar geleden

Reactie op Charlotte93

Tot hoe lang nemen jullie navalit? Of hoe ver zijn jullie nu? Hier bijna 13 ...
Ik ben nu 11 weken en neem er 2 ‘s avonds & 1 ‘s middags. Anders kan ik niet voor de klas staan van de misselijkheid 😔

4 jaar geleden

Reactie op Charlotte93

Nu 13 weken en ik neem er nog 1 savonds

4 jaar geleden

Reactie op Charlotte93

Ik ben bijna 13 weken en moet nog dagelijks 4 pilletjes nemen. Zonder ben ik zo misselijk en moet ik meermaals overgeven per dag…

4 jaar geleden

Oef, 'blij' dat ik niet alleen ben hahah. Had veel hoop dat dit tegen week 12 weg zou zijn, maar dus nog even doorzetten