7 Reacties
4 jaar geleden
Hey, wat vervelend dat je dit hebt. Ik geloof dat het erg zeer doet. Mijn zusje heeft op haar 18e last gehad van nierstuwing. Zij merkte dat na teveel drinken (in 1x) de pijn 20 a 30 minuten daarna echt veel erger werd. Ik zou drinken dus goed verspreiden over de dag. Liever 2x een half glas dan 1x een hele.
Ben je verder nog doorgestuurd naar een uroloog? Misschien kunnen ze onderzoeken of je nierstenen hebt of een ontsteking en kunnen ze hier nog iets aan doen?
Heel veel sterkte. Ik hoop dat je iets hebt aan deze tips.
4 jaar geleden
Hoi! Weet helaas hoe het is! Kreeg dit ook met 19 weken, de pijn is echt vreselijk! Mijn VK gaf aan dat als het kindje draait, de druk kan wegnemen en dan kan het ineens over zijn. En ja hoor! Na 6 weken lang dagelijks last te hebben gehad, is meneer gedraaid! Ik heb nu al een paar weken geen last meer.
Ik lag ook veel op mijn linkerzij en nam om de paar uur paracetamol om het te onderdrukken, al hielp dat niet heel veel, bleef het voelen. Meer tips dan dat heb ik niet.. Mijn VK zei dat je er een soort van mee moet leven!
Sterkte! Hopelijk gaat jouw kleine ook draaien! 🙏🏻
4 jaar geleden
Reactie op Yris
Hey, wat vervelend dat je dit hebt. Ik geloof dat het erg zeer doet. Mijn z ...
Lief dank je wel! Ik ga het eens proberen. Ja heb allerlei onderzoeken gehad en het komt echt doordat de baby m’n urineweg blokkeert, daardoor kan m’n nier niet alles kwijt en geeft het die pijn
4 jaar geleden
Hoi ik ben nu 25 +6 en bij mij is ook nierstuwing geconstateerd. Ik kruip op handen en voeten bij een aanval. Ik zit nu in de fase dat ik het nog 2 dagen moet aankijken om te zien of het minder wordt. Dan moet ik ook stoppen met de paracetamol. Als het niet beter wordt krijg ik vermoedelijk andere medicatie. Hoe is het nu met jou ?
4 jaar geleden
Ik heb de afgelopen 1,5 week in het ziekenhuis gelegen met nierstuwing als gevolg van nierstenen. Er zijn nooit nierstenen gevonden en ik heb ze ook niet gezien bij het uitplassen maar toch zou het door nierstenen komen zeiden de artsen.
Ik heb in het ziekenhuis aan het infuus gezeten met buscopan, dat sloeg niet aan. Daarna nog 2 andere soorten medicijnen gekregen maar toen werd ik van de een op de andere dag heel erg ziek. Door de nierstuwing heb ik een infectie aan de urinewegen gekregen en dat is in mijn bloedbaan terecht gekomen. Lang verhaal kort: ik weet hoe je je voelt en hoe pijnlijk nierstuwing doet, trek optijd aan de bel en bouw goed een spiegel op met paracetamol! Maar vraag vooral optijd om hulp als het al een paar dagen duurt. Veel sterkte!!
4 jaar geleden
Reactie op Fayee
Ik heb de afgelopen 1,5 week in het ziekenhuis gelegen met nierstuwing als ...
Even benieuwd, hoe is het nu met jou? Gaat het al wat beter?