53 Reacties

4 jaar geleden

Ik vandaag..volle paniek.. 6+1.. morgen echo..

4 jaar geleden

Reactie op Hady

Ik vandaag..volle paniek.. 6+1.. morgen echo..
Ik heb donderdag pas de echo

4 jaar geleden

Ik had het van de week ook een bloeding kon direct komen, en voor toen was alles goed, moet dinsdag weer bellen

4 jaar geleden

Reactie op janine busker

Ik had het van de week ook een bloeding kon direct komen, en voor toen was ...
Ook met stolsels? Hoeveel weken ben je zwanger. Was alles goed?

4 jaar geleden

Ik had het vorige week maandag.. enorm veel bloed en stolsels en mocht de volgende dag voor echo. We dachten dat het een miskraam was, maar wonder boven wonder klopte het hartje! Bleek een bloeduitstorting te zijn in mn baarmoeder, of er zaten eerst twee. Komende woensdag weer een echo om te kijken hoe het gaat. In de tussentijd ook weer bloedverlies gehad dus zijn heel benieuwd. Geen kramp er bij gehad gelukkig. Hopen op het beste🥺. Kans was 50% dat het goed gaat komen..

4 jaar geleden

Ja sinds woensdagavond. Vooral oud bloed met soms wat helderrood. Niet echt stolsels. Twee echo's gehad inmiddels, beide met een kloppend hartje. Er zit een hematoom in mijn baarmoeder waar waarschijnlijk het bloed vandaan komt. Moet vanzelf weer over gaan, op de tweede echo was het al minder gelukkig.

4 jaar geleden

Reactie op Mmoum

Ook met stolsels? Hoeveel weken ben je zwanger. Was alles goed?
Op dit moment 6+3

4 jaar geleden

Hey, ik heb dit weekend ook best wat (heel donker) bloed verloren met stolsels.. had ook vk gebeld maar was minder ver dan gedacht dus was donderdag niet zo veel te zien op de echo. Mocht gelijk komen maar kans was dat er nog steeds weinig te zien zou zijn. Ik ga nu donderdagavond en hopen op een wonder, maar heb er weinig vertrouwen in. 😪

4 jaar geleden

Ik heb ook een bloeding gehad, helderrood zonder stolsels wel eenmalig. Donderdag bij verloskundige geweest een een mooie echo gehad met kloppend hartje. Ze gaat ervanuit dat het nog een innestelingsbloeding was. Ik ben nu 6+3 weken zwanger. Bloeding was met 5+4.

4 jaar geleden

Ik heb al sinds 5+2 regelmatig wat bloedverlies, 1 keer een klein stolsel, en ook regelmatig krampen. Mocht met 6 weken bij vk komen voor echo, was wel een embryo te zien, maar nog te klein voor hartslag. Met 7+2 weken de reguliere vroege echo, hopelijk dan een kloppend hartje!

4 jaar geleden

Reactie op Ellen_1994

Hey, ik heb dit weekend ook best wat (heel donker) bloed verloren met stols ...
🍀🤞

4 jaar geleden

Gisteravond donkerrood bloedverlies. Ben ongeveer 9 weken zwanger. Aanstaande maandag de 2e echo. Op de eerste echo was al een hartslag te zien maar het was zo pril. Slecht geslapen en zit er een beetje emotioneel doorheen. Volgens de gynaecoloog kan dit er gewoon bij horen en moet ik afwachten. Behalve wat steekjes in de buik heb ik gelukkig geen krampen ofzo. Het is de eerste keer dat ik zwanger ben en ik had niet verwacht dat het zo emotioneel zwaar zou zijn.

4 jaar geleden

Ik heb afgelopen 2 dagen helderrood bloedverlies gehad. Kon vandaag met 6+4 voor echo. Helaas een miskraam..

4 jaar geleden

Reactie op Danique25

Ik heb afgelopen 2 dagen helderrood bloedverlies gehad. Kon vandaag met 6+4 ...
Wat verschrikkelijk! Had je ook buikkrampen? Heel veel sterkte :(

4 jaar geleden

Ik heb al een paar dagen af en aan een klein beetje bruin bloed verlies. Gisteravond en vanavond ook een paar kleine stolsels. Ik ben 6+2. Morgen maar even bellen voor de zekerheid 🤞

4 jaar geleden

Reactie op DaphnePedro

Wat verschrikkelijk! Had je ook buikkrampen? Heel veel sterkte :(
Ja, ma avond wel wat krampen. Soort menstruatiepijn/bandenrekpijn. Maar niet heel veel last van gehad. Het is heel vervelend. We waren snel in verwachting en hopen dat weer te zijn. Het lijkt ons nog erger als je een stuk verder in de zwangerschap zit. Daar houden we ons aan vast :) Dankjewel voor je berichtje. Ik neem aan dat jij in verwachting bent? Zo ja, fijne zwangerschap. Zo nee, als het wel gewenst is wens ik je zsm een gezonde zwangerschap.

4 jaar geleden

Vandaag de 2 echo na de bloeding gehad en gelukkig was alles goed het was flink gegroeid en er was een hartslag ter zien

4 jaar geleden

Ben nu 5+2 mn testen liepen af, gister bloedverlies begonnen en hcg nog maar 22,3 en nu zet het echt door dus ga een miskraam krijgen. Er was vandaag ook niks te zien op de echo nog geen eens een vruchtzakje

4 jaar geleden

Bij mijn ook helaas vandaag te horeb gekregen dat miskraam heb

4 jaar geleden

Ik had vorige week ook een bloeding, 2 dagen. Vet in de stress natuurlijk. Mocht deze week voor een echo komen met 6+3 maar gelukkig een kloppend hartje gezien! Volgende week nog een keer check.