20 Reacties

3 jaar geleden

Als je bv geeft kan dit! Dus ik weet niet of je bv of kv geeft?

3 jaar geleden

Reactie op leonora90

Als je bv geeft kan dit! Dus ik weet niet of je bv of kv geeft?
Dat is een goeie inderdaad! Ik geef kv.

3 jaar geleden

Ik ben 10-4 bevallen en afgelopen weekend pas voor het eerst ongesteld geworden. Ik zou zeggen rustig afwachten tot die 12 weken:)

3 jaar geleden

Ik ben 10-4 bevallen. Ook nog niet ongesteld geweest

3 jaar geleden

Dat wil zeggen dat je je nog drie weken geen zorgen hoeft te maken 😉

3 jaar geleden

Ook 10-04 bevallen en nog niet ongesteld geweest😊

3 jaar geleden

Ik was pas ook na 12 weken voor het eerst ongesteld geworden en gaf ook kunstvoeding. Dus geen stress😉😊

3 jaar geleden

Ik ben 10 weken geleden bevallen en ook nog niet ongesteld Geef geen borstvoeding en ook nooit gedaan. Ben benieuwd wanneer de menstruatie komt.

3 jaar geleden

Bij mij duurde het 11 weken en geef kunstvoeding

3 jaar geleden

Ik ben 2-4 bevallen en ook nog niet ongesteld geweest. Ik heb wel 4 weken borstvoeding gegeven. Ik denk dat ik vorige week mijn eisprong heb gehad dus dan zou ik volgende week voor het eerst ongesteld zijn. Dat is dan zo’n 11 weken na de bevalling 😊

3 jaar geleden

Oké als ik het zo zie dan is het dus heel gewoon!🙈 Zag op internet staan meestal tussen 6-8 weken maar later is dus heeeel normaal. Bedankt!

3 jaar geleden

Ik ben 7-3 bevallen en ook nog niet ongesteld geweest

3 jaar geleden

Ik ben 27 maart bevallen en toevallig vandaag aan de huisarts gevraagd wanneer ik er bij hem op terug moest komen (ik geef al die tijd al kv trouwens) hij gaf aan na 6 maanden pas en dat die dan bloed zou prikken. Ik las ook dat het eigenlijk 3 maanden was maar hij zei dat het niet gek is als het iets langer duurt. Schildklier kan nog heel erg schommelen waardoor het langer kan duren dan die 6 tot 8 weken

3 jaar geleden

Reactie op BMK01

Ik ben 27 maart bevallen en toevallig vandaag aan de huisarts gevraagd wann ...
Ah toevallig! Oké fijn. Dankjewel voor de info!

3 jaar geleden

Het hangt er ook vanaf of je ov of bv geeft. Ik werd bij mijn oudste twee pas weer ongesteld 1 of 2 maanden nadat ik volledig was gestopt met bv, bij de oudste dus na ruim een jaar pas en bij de tweede na 10 maanden ofzo. De jongste is vandaag precies 2 masnden, krijgt ook bv dus ik verwacht het voorlopig ook niet

3 jaar geleden

Ik hoorde van het ziekenhuis dat alles tussen de 6 weken en 6 maanden goed is! Kan dus heel lang duren 😯

3 jaar geleden

Ik ben 20-03 bevallen en gaan menstrueren op 28-04😥

3 jaar geleden

Hier ook nog niks. Ben wel erg benieuwd hoe mn cyclus eruit zal gaan zien, deze was altijd onregelmatig voor de zwangerschap

3 jaar geleden

Ik ben 3-4 bevallen, geeft borstvoeding en ook nog niet ongesteld geweest

3 jaar geleden

Ik geef borstvoeding maar hoop dat het lekker 6 maanden weg blijft hoor haha