5 Reacties
3 jaar geleden
Heb je dan een holle rug? Ik merk dat ik mijn zoontje vaak til met een holle rug. Dan steekt mijn buik meer naar voren. Als ik zonder hem loop en op mijn houding let ziet het er normaal uit. Mijn buik is wel nog wat zachter maar merk dat de spieren sterker worden dus denk dat dat snel beter wordt.
3 jaar geleden
Zelf in begin naar bekkenfysio gegaan vanwege bekkenklachten. Daar is ook steeds de ruimte tussen buikspieren gecheckt. Oefeningen gekregen en daarna aan de slag gegaan met het programma van Sterkher. Zij begint ook met een Core programma en ademhalingsoefeningen. Bij mij zijn m'n buikspieren bovenin nog steeds wat wijkend. Het programma helpt me goed op de ademhaling te letten en zo de controle over buikspieren terug te krijgen.
Dus zoals eerder gezegd, misschien is advies inwinnen bij een bekkenfysio wel een goed idee😁
3 jaar geleden
Hier ook nog een diastase en herstel duurt zooo lang 😐 navel intrekken doe ik de hele dag! Bekken kantelen. En mijn oefeningen maar het duurt dus wel echt even voordat het beter wordt… meeega langzaam