11 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben momenteel 34 weken zwanger. Ik heb onwetend olaplex mijn hele zwangerschap 3x per week gebruikt… ik weet niet goed wat te doen nu. Moet ik mijn gynaecoloog hierover raadplegen? Mijn kindje meet aan de grote kant dus denk dat hij wel gewoon goed ontwikkeld maar vind het wel heel lastig. Iemand advies?

4 jaar geleden

Ooo jeeetje! Ik heb alle olaplex in mijn kast staan, maar op de 1 of andere manier durfde ik het niet aan toen ik op de ingredientenlijst keek en heb ik steeds mijn oude verpakking van Kevin Murphy erbij gepakt. Thank God! Maar het zal wel loslopen, je zult niet iedere dag een masker uren in je haar hebben ervan!

4 jaar geleden

Ik ben nu 35 weken zwanger en heb ook heel mijn zwangerschap olaplex gebruikt.. Lees net dit online

4 jaar geleden

Zou je niet te druk maken, je drinkt het niet op 😙.

4 jaar geleden

Ze zijn vermoedelijk sowieso eerder te voorzichtig en dekken zich liever in. No worries!

4 jaar geleden

Reactie op LemonTree

Ze zijn vermoedelijk sowieso eerder te voorzichtig en dekken zich liever in ...
Het gaat er niet om zichzelf in te dekken. De geurstof lilial word per 1 maart verboden in Europa. De oude flesjes olaplex 3 heeft deze stof in zitten. Het is gewoon waarschuwing, dat je het gewoon beter ff niet kan gebruiken tijdens je zwangerschap of tijdens borstvoeding periode.

4 jaar geleden

Reactie op svs1996

Zou je niet te druk maken, je drinkt het niet op 😙.
Zo te zien heb je mijn bericht niet gelezen, het gaat om een geurstof lilial. Neem aan dat je een geurstof niet op drinkt. 😉

4 jaar geleden

Reactie op Mimi29

Ik ben nu 35 weken zwanger en heb ook heel mijn zwangerschap olaplex gebrui ...
Ja het gaat meer om de geurstof lilial die er in zit. Gewoon beter even olaplex 3. skippen je zwangerschap. De andere heeft als het goed is sowieso al geen lilial in zitten en de nieuwe flesjes olaplex 3. als het goed is ook niet.

4 jaar geleden

Reactie op Lotte0912

Ik ben momenteel 34 weken zwanger. Ik heb onwetend olaplex mijn hele zwange ...
Ik denk dat het sowieso geen heel veel kwaad kan, maar gewoon beter niet meer doen nu nog je zwangerschap.. Ik denk altijd beter iets wat niet goed is, even waarschuwen en skippen dan helemaal niks zeggend

4 jaar geleden

Lees in je bericht dat Olaplex sowieso vrouwen die zwanger zijn afraden om Olaplex te gebruiken. Was dit al zo of is dit nieuw naar buiten gekomen? Heb met 20 weken een hele Olaplexkuur gedaan bij mijn kapper en uiteraard Olaplex 3 ook gekocht.. Mocht het al eerder bekend zijn dan word het tijd om een nieuwe kapper te zoeken!

4 jaar geleden

Wow, goed om te weten. Ik heb net een hele Olaplex behandeling gehad van de kapper. Die zouden dat ook moeten weten….