3 Reacties

10 maanden geleden

Hier ook, wij proberen nu 6 maanden voor de tweede. De kortste was 21 dagen, de langste 35, heel wisselend nog. Zelf gebruik ik ovulatietesten al vanaf dag 10, om hem in elk geval niet te missen. Misschien is dat ook iets voor jou.

10 maanden geleden

Hier ook heel onregelmatig (tussen de 30 en 80 dagen). Bij ons eerste zijn we ongeveer een jaar ‘bezig’ geweest. (Geen ovulatietesten etc gebruikt). Nu zwanger van de 2e, was heel snel! Het schijnt dat als je eenmaal zwanger bent geweest je sneller weer zwanger kan worden. Bij de eerste wel langs een huisarts geweest, maar die gaf aan dat je minimaal een jaar bezig moest zijn voordat zij stappen ondernemen. Langs de huisarts gaan kan altijd, zou vooral doen waar jij je het fijnst bij voelt.

10 maanden geleden

Wat je in ieder geval zelf kunt doen, is je afscheiding in de gaten houden ☺️ als ik ovuleer zie ik meestal echt een doorzichtige elastische sliert 😅 daarvoor en erna ziet het er anders uit, ofwel niet doorschijnend of wateriger. Vroeger had ik dit niet door, maar nu weet ik het dus heel goed te spotten 🤭