13 Reacties

3 jaar geleden

Je bent niet opnieuw zwanger?

3 jaar geleden

Reactie op Ignatius

Je bent niet opnieuw zwanger?
Nee dat heb ik meteen even uitgesloten. Ben niet zwanger.

3 jaar geleden

Reactie op Poinsettia

Nee dat heb ik meteen even uitgesloten. Ben niet zwanger.
Ja klinkt natuurlijk zo logisch maar las het niet ;-) Echt vervelend zeg, volgens mij is het ontzwangeren veel eerder. Misschien als er bv wordt afgebouwd dat zoiets nog kan opspelen als soort laatste ontzwangering maar anders zou ik even de ha bellen. Sterkte!

3 jaar geleden

Ja ik heb dit ook!! Ik heb ook een HG zwangerschap gehad en ook nog is zwangerschapsvergiftiging op het laatst. Ik heb al 3 keer een zwangerschapstest gedaan voor de zekerheid, maar gelukkig negatief. Ik ben sinds een paar weken met vlagen misselijk en inderdaad hoofdpijn. Ik merk ook dat mijn weerstand erg laag is waardoor ik alle virusjes meepak vanuit de opvang via m’n zoontje van bijna 6 maanden. Ook lukt het bijna niet op me in de namiddag op werk te concentreren. Ik denk dat het erbij hoort, maar ik ben wel van plan om even het e.e.a. door middel van bloedprikken te controleren of ik niet een vitamine tekort heb bijv. Het gezond eten voor mezelf schiet er een beetje bij in dus wie weet dat als ik dat verander dat het al beter gaat. Pfff die flashbacks als je nu misselijk bent of moet overgeven vreselijk!😖😫

3 jaar geleden

Reactie op EK123

Ja ik heb dit ook!! Ik heb ook een HG zwangerschap gehad en ook nog is zwan ...
Oh wow klinkt alsof we door het zelfde heen gaan nu! Ik pak ook elk virusje op van het KDV, zo irritant! Ik heb al wel een belafspraak bij de dokter staan, om te vragen wat ik kan doen, of het idd ontzwangeren is en of ze anders mijn bloed misschien na kunnen nakijken. Hoop dat we hier snel doorheen zijn want met een baby is het zo soms extra zwaar 😅
Hier geen HG maar wel heel lang misselijk geweest, en ik heb ook zwangerschapsvergiftiging gekregen in week 35/36. Voel me ook mega mega belabberd, af en toe misselijk, hoofdpijn, heeel moe en zwaar in spieren. Hier ook geen stemmingswisselingen. Doorgestuurd naar een sportarts dus ben benieuwd… trouwens idd ook snel een virus meegepakt, meteen na de eerste keer babyzwemmen 🥲

3 jaar geleden

Hier ook een Hg zwangerschap gehad. Ik ben ook regelmatig misselijk. Wanneer ik ongesteld moet worden misselijk en overgeven. Ik heb ook het idee dat het steeds erger word nu 6 maanden geleden bevallen. En idd ook moe, soms zo moe alsof je de hele nacht hebt door gehaald.

3 jaar geleden

Heb je je bloed na laten checken?

3 jaar geleden

Reactie op frx

Heb je je bloed na laten checken?
Update: Ik heb vandaag gesprek met de dokter gehad en ze gaan idd mijn bloed prikken om alles even na te kijken. Ben benieuwd.

3 jaar geleden

Best herkenbaar! Na 5 maanden kan ik ineens weer slecht tegen bepaalde geuren en kan ik ineens misselijk zijn en hoofdpijn hebben. HG gehad en na de bevalling voelde ik mij fantastisch. Baal ervan dat ik nu steeds vaker misselijkheidstriggers ervaar…

3 jaar geleden

Herkenbaar. Geen HG gehad maar wel 28w lang erg misselijk en veel spugen, zelfs met medicatie. Ook blijvend verhoogde ontstekingswaarden gehad met bijbehorende klachten. Laatste twee maanden weer veel misselijk en beroerd, ook die zware spieren, veel hoofdijn en buik- en rugpijn ter hoogte van ribben. Hiervoor ook al bij ha geweest, op aanraden eerst paar weken macrogol proberen om uit te sluiten dat het vanuit m'n darmen komt. Merk helaas nog geen verbetering, ga een nieuwe afspraak maken. En ik lees even met jullie mee.

3 jaar geleden

Hoi dames, Na de oudste was ik 3 tot 5 dagen voor ik ongesteld werd ook erg misselijk, werd steeds erger, ook met spugen etc. Toen ik na een jaar weer zwanger werd, kreeg ik een HG zwangerschap. Na een maand of 4 werd het beter. Wederom met ongesteld worden weer misselijk, maar 2 cyclussen later was ik zwanger van de 3e. 36 weken lang kotsmisselijk geweest en medicijnen gebruikt, tot een week of 30 ook regelmatig gespuugd, maar met medicijnen wel onder controle. ze is gehaald met 38 weken. Ze is nu 7 maanden en sinds een week of 6 weer af en toe misselijk. Ik denk dat het er gewoon bij hoort, helaas. Ik hoop dat het uiteindelijk weer wegtrekt, maar kan best 2 jaar duren voor je lichaam weer helemaal hersteld is. Voor ons, we willen liefst het hierbij laten, met 3 kleintjes onder de 4, dus nu kan mijn lichaam goed gaan herstellen en hoop ik dat ik dan ook langzaam weer van de andere klachten af kom (hoofdpijn, incontinentie, rugpijn, chagrijnig, last van darmen).

3 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad! Ik ben nu een jaar geleden bevallen maar ik had een aantal maanden na de bevalling weer die misselijkheid en soms overgeven. En die heftige hoofdpijnen die ik ook tijdens de zwangerschap kon hebben. Die hormonen hebben ons zo ziekgemaakt en met het ontzwangeren schommelt het een en ander nog met die hormonen. Ik denk dat we daarom nog van die HG symptomen konden hebben. Dit is gelukkig weggegaan met het ontzwangeren ☺️ Ik heb nu last van onwijs vaak ziekzijn. Zie mijn topic: HG zwangerschap-jaar later. Herken jij dat ook?