13 Reacties
4 jaar geleden
Gaf je eerst borstvoeding? Ik geef bostvoeding, hier ook krampjes extreem voor mijn gevoel.
De darmpjes moeten zich nog ontwikkelen dus overstap zal volgens mij ook krampjes geven.. hopelijk gaat het snel over want ik vind het onwijs zielig voor ze.
4 jaar geleden
Mijn zoontje had hier ook last van dus ik heb gekolfde melk en kv gemengd om de overgang wat fijner te maken voor zijn darmpjes
4 jaar geleden
Reactie op chanti.tanti
Mijn zoontje had hier ook last van dus ik heb gekolfde melk en kv gemengd o ...
Hoe lang heeft het ongeveer geduurd voordat de krampjes minder werden? Ik geef nu gewoon kunstvoeding en borstvoeding om en om. Maar sinds ik een fles meer van de kunstvoeding heb slaapt ze niet en is ze super onrustig
4 jaar geleden
Hier was de overstap ook lastig. Ik had de indruk dat het voor haar lijfje juist verwarrend was ene keer bv en dan weer kv. Daarom snel afgebouwd en volledig over gegaan op kv. Sinds dien bijna geen krampjes meer. Ze was toen precies 8 weken dus zal natuurlijk nooit weten of het door de overstap kwam of we toevallig toen ook door de krampjes piek heen waren.
4 jaar geleden
Reactie op Larissavm
Hoe lang heeft het ongeveer geduurd voordat de krampjes minder werden? Ik g ...
Heeft bij mij 2 weken geduurd. Met vooral late middag en avond heel heftig! Echt heel zielig maar het gaat over
4 jaar geleden
Reactie op Kkraaij
Hier een weekje geduurd. Ik ben ook volledig overgestapt op alleen fles omd ...
Ik hoop het! Het is nu wel extreem ze slaapt echt niet en huilt of is onrustig aan het bewegen ook spuugt ze nu veel. M鈥檔 oudste had koemelkallergie dus begin nu wel een beetje bang te worden dat ze er ook last van heeft vandaar m鈥檔 zorgen 馃槚
4 jaar geleden
Reactie op Lourence
Kans is dan wel aanwezig, welke voeding gebruikte je toen bij je oudste? Ge ...
Daar hadden we neocate voor alleen was ze 1 van de gelukkige die geitenmelk kon verdragen. Dus nu ook voor de jongste geprobeerd, maar t lijkt erop dat dat niet goed gaat馃檨. Reflux heeft ze gelukkig pas sinds de voeding dus dan maar hopen dat de medicijnen ons deze keer worden bespaard馃槄. Als het vandaag niet beter gaat gaan we pepti proberen. T is zo lastig omdat je ook gewoon bang bent dat je iets verkeerds doet.
4 jaar geleden
Reactie op Larissavm
Daar hadden we neocate voor alleen was ze 1 van de gelukkige die geitenmelk ...
Zielig he. Mij deed het goed als andere zeiden dat hij toch een keer die stap moest maken naar fles of andere voeding. Dus het is er toch even doorheen gaan. Maar wat voelde ik me schuldig. Ik zou zeker naar de huisarts gaan en hier niet te lang mee lopen! Voordat je wordt doorgestuurd ben je weer een week verder. Je gevoel zit altijd goed
4 jaar geleden
Reactie op Kkraaij
Zielig he. Mij deed het goed als andere zeiden dat hij toch een keer die st ...
Ja verschrikkelijk, zeker om het dan toch nog een keer mee te maken. Pff en de borstvoeding al noodgedwongen gestopt omdat we hardnekkige spruw hadden. De babytijd is geen leuke tijd hier馃構. Zal inderdaad een afspraak maken, dankje voor je berichtje馃槉.
Hoop dat bij jullie de rust inmiddels weer is teruggekeerd