ik vroeg me af of het kwaad kan paracetemol tegen misselijkheid te nemen... je mag paracetemol slikken is niet schadelijk lees ik maar het voelt toch slecht om iets te slikken tijdens zwangerschap.. niet dat ik extreem misselijkheid ben dat ik moet overgeven, alleen soms kokhalzen maar het is wel vermoeiend. Hele tijd het misselijkheidsgezeur idee;) heb het idee als ik paracetemol neem kan ik gewoon ongestoord verder met m'n ding doen;) wat doen jullie? Kan het kwaad?
Je kan via de huisarts medicatie krijgen tegen misselijkheid, ik zou persoonlijk zelf even eerst de huisarts bellen voordat je iets gaat nemen, zelf heb ik geen medische achtergrond dus durf je geen advies rondom paracetamol te geven! Succes met de misselijkheid 馃憤馃徏
Ik ben zelf enorm misselijk met braken en alles en via de huisarts heb ik emesafene voorgeschreven gekregen! Wellicht dat het voor jou ook kan helpen, zou sowieso eerst met de huisarts overleggen.
Je mag gewoon paracetamol slikken tijdens je zwangerschap, vraag me alleen af of het tegen misselijkheid helpt aangezien het een pijnstiller is en geen anti braak middel..
Ik ben zelf enorm misselijk met braken en alles en via de huisarts heb ik e ...
Helpt dit goed? Dan ga ik dat misschien ook vragen. Ik hoef niet te braken maar sta voor m鈥檔 gevoel wel steeds op het punt en weet echt niet hoe ik dat met werk ga doen de komende tijd 馃槴
je moet de huisarts bellen en vragen naar medicijn voor misselijkheid en braken overdrijf ! dan krijg je een goed medicijn heb het vandaag ook gekregen want ik kon niet eten en niet drinken al 1 week lang en nu kan ik alles weer en ik voel me stukken beter! veel suc6