13 Reacties
4 jaar geleden
Als je dat zo zegt (kan totaal fout zijn) maar lijkt het ook dat het zo'n pre gefabriceerde wrap was? Want dat mag ook echt niet ivm de groenten die vaak niet goed gewassen zijn.
4 jaar geleden
Niet teveel zorgen maken... 🙂 de stress is waarschijnlijk slechter voor de baby & voor jou dan een beetje ham (of niet super goed gewassen groentes)..
Toen mijn moeder 35 jaar geleden zwanger was van mij, stonden al deze dingen nog niet op "de lijst" en toen zijn er ook ontzettend veel gezonde babies geboren.. 😋
Natuurlijk staat het met een reden op de lijst, en dat is dat er een licht verhoogd risico aan zit.. misschien naïef van mij, maar ik vergelijk het met de postcode loterij.. als je niet meespeelt win je sowieso niet, maar als je 1x 1 lot koopt, is de kans dat je "wint" wel zo klein dat het bijna verwaarloosbaar is.. 😉
Hopelijk helpt het een beetje, geniet vooral van je zwangerschap en probeer je niet gek te laten maken.. 😘❤
4 jaar geleden
Ik heb geleerd dat het alleen kwaad kan als er ziekmakende bacteriën inzitten. Dus sushi op zich is niet erg maar wel een risico want je kán er ziek van worden en dat is gevaarlijk voor de baby.
4 jaar geleden
Komt helemaal goed. 😉 Snap dat je je druk maakt maar kan gebeuren! Heb ik ook een paar keer gehad en een gezonde baby 😊
4 jaar geleden
Reactie op Kara1985
Dat is onzin
Ik denk dat Laquita dit met een knipoog bedoelde ;)
Er zijn zoveel topics met ‘oeps ik heb dit gegeten wat nu??’ .. ik snap haar reactie wel.