22 Reacties

vorig jaar

Wij hebben een grondbed van mijnbedhuisje gekocht in de maat 160x80, in de lade zit nog een matras voor evt logeetjes of voor ons als het drama nachten zijn ☺️

vorig jaar

Ik zou een grotere pakken. Dan kan jullie zoon er langer mee doen. Het lijkt mij dat hij zo uit het peuterbed gegroeid is. Onze zoon heeft tot 3 jaar in de ledikant geslapen en is toen meteen overgegaan naar een 1 persoonsbed. Ging ook kei goed meteen, we hebben er wel een tijd nog kussens langs gelegd voor als hij uit bed viel (was gelukkig niet vaak).

vorig jaar

Reactie op SamDWO

Wij hebben een grondbed van mijnbedhuisje gekocht in de maat 160x80, in de ...
Een heel mooi bedje, bedankt voor de tip! Alleen vind ik het precies ‘hoog’ met die lade eronder, of valt dat mee? Mijn zoontje draait en keert nog veel ‘s nachts dus ik wil er rekening mee houden dat die er misschien nog een keer kan uitvallen 🙈

vorig jaar

Wij hebben een grondbed van 140x200. Is inderdaad groot maar voor nu handig zodat een van ons erbij kan liggen. En in de toekomst handig als er vriendjes of vriendinnetjes blijven logeren!

vorig jaar

Hoi! Je kan ook kijken naar een meegroeibed (Ikea o.a.), die hebben we voor onze oudste dochter aangeschaft en gaan we over een half jaar voor de jongste ook weer doen denk ik. Succes met zoeken!

vorig jaar

Reactie op kathl123

Een heel mooi bedje, bedankt voor de tip! Alleen vind ik het precies ‘hoog’ ...
Je kan ze ook bestellen zonder lade eronder dan is het bed automatisch een stuk lager☺️ Mijn dochter draaide ook nog 360 grade in bed maar sinds ze over is op dit bed is het automatisch gestopt.

vorig jaar

Onze zoon is bijna 23 maanden, ledikant had hij 2 maanden geleden gesloopt, vonden het zonde om een nieuwe ledikant te halen en zijn overgestapt op een peutetbed! Gelijk een groot succes!

vorig jaar

Peuterbed voor zoontje groot succes MAAR voor jezelf erg krap. Geen spijt dat we al snel van ledikant af zijn gegaan (dat was drama), maar had liever een meegroei of vloerbed / kleuterend gekocht. Twijfel nu zelfs, want mag er met regelmaat naast liggen- das krap

vorig jaar

Reactie op SamDWO

Wij hebben een grondbed van mijnbedhuisje gekocht in de maat 160x80, in de ...
Wat ik mij afvraag hè. Ik zit in het zelfde probleem als de topic opener. Ik wil voor mijn dochter ook zo een bed. Maar zij gaat van de ene kant naar andere kant en soms gooit ze zichzelf. Is die scherpe hoek daar niet gevaarlijk voor(dat plekje waar ze uit kunnen stappen)? Iemand ervaring mee?

vorig jaar

Reactie op MamaLies22

Peuterbed voor zoontje groot succes MAAR voor jezelf erg krap. Geen spijt d ...
Dit 'probleem' hadden wij ook. Vandaar de keuze voor een groter formaat! Wij hebben deze: https://www.premiumxl24.nl/en-casa-kinderbed-treviolo-met-uitvalbeveiliging-en-matras-13-varianten Goedkoop en echt van goede kwaliteit! Echt heel blij mee!

vorig jaar

Reactie op rstm

Dit 'probleem' hadden wij ook. Vandaar de keuze voor een groter formaat! W ...
Zoooo dat is nu echt het bedje waar ik al een tijd naar zoek! 🤩 inderdaad iets om mee rekening te houden voor de slapeloze nachten…is het matrasje ook goed??

vorig jaar

Reactie op HH HH

Wat ik mij afvraag hè. Ik zit in het zelfde probleem als de topic opener. I ...
Misschien is het nog net te vroeg voor je dochter? Ik zie mijn zoontje ook nog niet uit zijn ledikant gaan op dit moment, maar hopelijk over half jaartje wel!

vorig jaar

Reactie op kathl123

Zoooo dat is nu echt het bedje waar ik al een tijd naar zoek! 🤩 inderdaad ...
Leuk he? De prijs valt echt mee in vergelijking met andere vloerbedden. Levering was ook prima en het in elkaar zetten ging ook goed. Wij hebben een matras van Ikea gekocht (https://www.ikea.com/nl/nl/p/afjall-foammatras-middelhard-wit-60568650/). Mijn dochter en vriend slapen er heerlijk op, ik vind hem te hard (maar komt misschien ook omdat ik nu zwanger ben).

vorig jaar

Reactie op rstm

Leuk he? De prijs valt echt mee in vergelijking met andere vloerbedden. Lev ...
Ja heel leuk!! Dus het matrasje dat standaard bij het bed komt, vinden jullie niet goed? Het zit er precies sowieso bij als je het bed koopt, of kan het ook zonder?

vorig jaar

Reactie op HH HH

Nou, mijn dochter gooide zich ook echt door haar ledikantje.. met haar hoofd tegen het hoofdbord, zat vast met haar armen tussen de spijlen.. de eerste nacht gooide ze zich ook richting haar kussen… je raad het al zo met dr hoofd tegen de achterkant van het bed aan, huilen huilen huilen… Resultaat: ze heeft het nooit meer gedaan en ligt sindsdien rustig op haar plekje zonder gedraai en gegooi van zichzelf.. maar echt ze spooookte door haar bed, ongelogen elk hoekje en elke ondenkbare positie nam ze aan.. en nu dit bed, ze komt er zelfs niet uit snachts of smorgens als ze wakker word, ze wacht altijd tot ik haar kom halen 😅 En die punt, je zou ervoor kunne kiezen om daar een losse hoekbeschermer op te zetten

vorig jaar

Reactie op kathl123

Ja heel leuk!! Dus het matrasje dat standaard bij het bed komt, vinden jull ...
Wij hebben het bedje zonder matras erbij gekocht.

vorig jaar

Reactie op HH HH

Die van mij rolt ook door het hele bed maar tot nu toe nog nooit iets gebeurd!

Reactie op SorayaCC

Onze zoon is bijna 23 maanden, ledikant had hij 2 maanden geleden gesloopt, ...
Hahaha mijn zoon sloopte idd ook de ledikant. Midden in de nacht ging hij telkens met zijn benen tegen de zijkant schoppen, denk dat de hele straat wakker was 🥲 en hij klom er ook uit. Peuterbed ook een succes hier, ook al komt hij er wel nog uit in de nacht (1x), maar hij is altijd een slechte slaper geweest… Wij hebben deze van Ikea:

vorig jaar

Wij zijn met de eerste direct overgegaan naar een eenpersoonsbed met valhekje, was toen 1,5jaar en ging direct goed.

vorig jaar

Ledikant werd hier op een gegeven moment echt een drama, heeft ook wel een paar maanden geduurd. Hij stootte zichzelf continu wakker, leek ook alsof hij zich opgesloten voelde ipv geborgen. Heel veel huilen en paniek. Op ons bed of tussen ons in geen probleem. Maar hier wilde ik geen gewoonte van maken. We hebben toen in zijn kamer een matras op de grond gelegd en hem daar zelfstandig te slapen gelegd; ging perfect. Eén keer eraf gerold maargoed hij lag gelukkig al laag bij de grond 😜 Toen na een lange zoektocht overgegaan op dit bed van de jysk 140x200 waar we de poten van weg hebben gelaten; een laag voordelig bed met zachte randen waarvan minimaal 2 hoge kanten en 1 zijde staat tegen de muur aan. We hebben ruime kamers en ook geen zin om elke x een nieuw bed aan te moeten schaffen, en handig bij ziekte, slaapregressie en logees! Hij kruipt er savonds ook zelf in en sochtends zelf uit, drentelt ie een beetje over de overloop en keutelt ie in zijn en onze slaapkamer totdat we ook mee opstaan; zorgen dat boven alles veilig is en wij vinden het echt heerlijk rustig werkend! 0 gejank meer boven gehad 😁