Zijn jullie kindjes al over naar een groter bed? En zo ja welk bedje hebben jullie gekocht?
Ik zat te kijken naar de peuterbedjes van petit amelie maar ik hoorde nu al van 2 mensen dat de kwaliteit niet goed is.
Ik ben benieuwd naar jullie tips!
Wij hebben direct een eenpersoonsbed gekocht, scheelt toch ook weer in kosten. Hier geen valbeveiliging meer. Maar bij de eerste hadden we een persoonsbed bij de jysk gekocht waar ook een valbeveiliging bij zat.
Wij ook petit Amelie tweedehands en gaat heel goed, ik vind alleen dat het bed echt veel kraakt, wij lagen er aan het begin veel in naast de peuter en daar is t duidelijk niet voor gemaakt (en mijn man is heel slank dus t is echt als snel teveel)
Wij hebben ook nooit een peuter bed gehad. Gewoon een lekker groot bed waar we zelf bij kunnen gaan liggen als het ‘s nachts niet lekker loopt. Ik heb er wel een valrekje in zitten
Ja sinds vorige week, we hebben een peuterbedje van Ikea. Ikea verkoopt ook al één van de weinige hoezen voor peuterbedmatrasjes. Bevalt heel goed, onze kleine man heeft zelf geholpen met het in elkaar zetten
Wij hebben ook eentje van Petit Amelie en ik snap niks van de negatieve reacties, het is zo'n fijn bedje. We kochten het matras er bij. Onze zoon gaat zo graag naar bed!