Nog meer mama's die last hebben van phantom cyring(wanneer je kindjes dus stil zijn maar je bent bijvoorbeeld even douchen in de tuin en je hebt echt t idee dat je ze hoort huilen en dan kijk je en dan is er niks en slapen ze gewoon)
Mijn tweeling zijn huilbaby's en ik merk dat zelfs als ze dus gewoon slapen ik regelmatig ze hoor huilen terwijl ze dan dus gewoon slapen
Dit herken ik heel erg van mijn eerste zoon, ook een giga huilbaby toen… ook bij de ziekenhuis opname van m’n tweede zoontje die nu 6 weken is had ik het daar ook als ik ging douchen.
Naar is het, je staat dus erg ‘aan’… hoog in spanning naar mijn idee.
Ik herken dit zo erg! Ik heb hele tijd het huiltje van mn zoon in mn hoofd. Daardoor staat je hoofd ook constant op aan! Ik kan nooit in de relax stand.. vermoeiend. Hebben jullie dit ook?
Mijn zoontje van 2,5 was ook een huilbaby de eerste 8 maanden en tot m’n zwangerschap dacht ik hem nog steeds te horen huilen terwijl het niet zo was..
Vooral onder de douche.
Sterkte.. weet je waar t probleem van het huilen vandaan komt?
Oh zo herkenbaar. In de nacht ook vaak. Dan doe ik het nachtlampje aan om eten te geven en ligt hij gewoon lekker te slapen. Soms echt meerdere keren in een half uur dat dit gebeurd.
Ik heb het zojuist gehad! Ik sliep en hoorde Mama!! Dacht dochter van 4 roept me.. ik er heen met mijn telefoonzaklampje schijnen volop in dr kamer, slaapt ze gewoon...Zo raar!!
Ja had ik ook bij m'n eerste, stond onder spanning ervan. Zij huilde ook veel en gaf borstvoeding dus afhankelijk van mij. Nu de tweede geen last van gelukkig, krijgt ook fles. Denk dat dit de rust heeft gegeven voor mij
Ja ik heb daarom toch maar een babyfoon aangeschaft ook al wonen we klein (op 40m2 dus je hoort in principe echt wel elk huiltje uit een andere kamer). Ik zet die babyfoon op het aller luidst. Eerst vertrouwde ik het ding niet want dan dacht ik hem alsnog te horen huilen buiten de babyfoon om 😂 maar inmiddels krijg ik er vertrouwen in. Heeft mij veel rust gegeven!
Heel herkenbaar..bij onze eerste ook gehad. Dat kan dan helaas ook nog een tijdje zo blijven. Ik heb er echt wel langer dan een jaar last van gehad. Onze oudste sliep ook pas met 16maanden oud door. En toen nog niet elke nacht.
Moet zeggen dat ik dat met onze tweede veel minder heb, zij is zelf veel minder verdrietig/onrustig/huilerig. Dat maakt echt verschil.
Herkenbaar! Ik bepaalde tonen van muziek op de radio kan ik het horen.. of laatst op de racefiets in de middle of nowhere hoorde ik haar. Maar thuis hoor ik soms pas als de 1jarige me er op wijst 🙈 (maar die oortjes zijn ook echt niet normaal goed!)
Ja.. onze zoon was een uurtje ergens anders en ik dacht dat hij huilde toen we in de auto zaten. 😅 Of als je onder de douche staat: turbo afdrogen om vervolgens een baby aan te treffen die slaapt als een roos 😂
Hier ook! Vroeger had ik het als kk douchte of aan het stofzuigen was ik telkens ofwel de deurbel ofwel men gsm hoorde. Terwijl dit ook nooit was.
Nu is het inderdaad het huilen van de baby dat ik zogezegd zou horen 😅🤭