7 Reacties

4 jaar geleden

Nog nooit van gehoord, dus ff Google raadplegen hahah ;-)

4 jaar geleden

Zie je ook iets op je tong? Als zwangere heb je meer kans op een landkaart tong en dat kan best zeer doen. Je moet maar eens Google, en even tandarts bijv raadplegen!

4 jaar geleden

Reactie op Iris9

Zie je ook iets op je tong? Als zwangere heb je meer kans op een landkaart ...
Thx! Er zit gelukkig niks geks op m'n tong haha

4 jaar geleden

Hier ook sinds zaterdag een erg pijnlijke tong. Zijkanten en bovenkant. Voelt als veel sneetjes, blaren, verbrand. Weet het niet goed. Heb mij in ieder geval niet verbrand, dat weet ik zeker. Verder ook geen problemen aan m'n tandvlees, tanden en kiezen of kaken. Maar drinken koud of warm is vervelend, eten is pijnlijk, praten is vervelend. Geen idee wat het is. Spoelwater 07 gebruik ik er sinds gisteren voor.

4 jaar geleden

Reactie op Michele90

Hier ook sinds zaterdag een erg pijnlijke tong. Zijkanten en bovenkant. Voe ...
Kan het zijn dat je in je slaap er op hebt gebeten? Ik heb dat ook wel eens, verschrikkelijk! Of misschien (wat minder bekend) aften? Mensen met een slechte weerstand zijn daar sneller vatbaar voor (ik heb dat ook vaak) Klinkt precies hetzelfde.

4 jaar geleden

Reactie op Michele90

Hier ook sinds zaterdag een erg pijnlijke tong. Zijkanten en bovenkant. Voe ...
Precies dit! Het is gelukkig bij mij een heeeel stuk minder al en eigenlijk alleen 's avonds echt last van.

4 jaar geleden

Reactie op Dvwr

Precies dit! Het is gelukkig bij mij een heeeel stuk minder al en eigenlijk ...
Hier was het wat minder vervelend en is het inmiddels weer erger. Gebruik O7 spoelwater 2x per dag. Maar ook verhoogde ontstekingswaarden in m'n bloed. Dus het zal wel samen gaan met iets anders