34 Reacties Nieuwste boven Goed insmeren met dubro citroen afwasmiddel. Werkt echt perfect voor de babypoep vlekken!
Direct in een emmer water uitwassen en dan vers water en vanish en dan wasmachine
Dasty en in even in koud water later weken! Ik heb alles eruit gekregen.
Reactie op Nassira001 Dasty en in even in koud water later weken! Ik heb alles eruit gekregen.
De standaard gele dasty of speciaal voor vlekken dasty??
Als er na de wasmachine nog lichte vlekken zichtbaar zijn. Even in de zon leggen. De UV straling haalt de vlekken zo weg
Vanish! De roze tube die je kan inwrijven en in het wasmachine met de korrels die je kan toevoegen bij je wasmiddel(geen vloeibare!) Zelfs de witte body's komen er weer wit uit! 👌
Uitspoelen en in een emmer met vanish laten weken. Daarna wassen met nog een schepje vanish in het voorspoelprogramma. Ik krijg zo altijd alles schoon 😊
Reactie op Beebs22 De standaard gele dasty of speciaal voor vlekken dasty??
De standaard gele Dasty.
Ossengalzeep van de kruidvat!
Ik hang ze na het wassen nat op in de zon en die poepvlekken bleken er dan vanzelf uit. Werkt super goed, alle poepvlekken verdwijnen.
Vanish, de poepvlek even aanstippen en daarna gewoon normaal wassen. Hier nog geen vlek gehad die er niet uitging!
Ossengalzeep als tip van de kraamzorg.! Vlekken zijn zo weg op witte rompertjes
Ossegalzeep en daarna week ik het in soda! Dan wasmachine :) afwasmiddel schijnt ook te werken
Hier was ossengal of vanish nog niet genoeg maar de zon deed het laatste stukje inderdaad!
Wasbak met warm water laten vollopen wasmiddel erbij en met tandenborstel schrobben. Krijg zelfs de poepvlekken uit witte rompers 💪🏼
Ossengalzeep echt top product gebruik het voor alle hardnekkige vlekken
Reactie op Beebs22 De standaard gele dasty of speciaal voor vlekken dasty??
Ik gebruik ook dasty. Die gele. Werkt perfect. Had de kraamzorg mij aangeraden om alle poepvlekken eruit te krijgen.