4 Reacties

één maand geleden

Hi, wij hebben deze struggle elke nacht met onze zoon van net 3. Maar wij vinden het niet zo een probleem als hij bij ons slaapt. De regel is dat hij in ieder geval in zijn eigen bed moet inslapen en dan als hij in de nacht wakker wordt hij bij ons mag liggen. Wellicht hebben ze er gewoon behoefte aan en voor je het weet willen ze dit niet meer. Het is ook echt een knuffelbeer :). Ik kan me voorstellen in een nieuw huis dat het ook wat spannender is voor je dochter. Maar van mij uit geen goede tips voor je, bij ons is het niet gelukt en wij gaan de strijd ook niet meer aan hahaha. En we vinden het nu ook wel heel gezellig!

24 dagen geleden

Hoe gaat dit nu bij jullie? Onze zoon heeft nu ook een eigen slaapkamer, met een nieuw (groot) bed. Hij wil wel dat ik bij hem blijf tot hij slaapt. Als hij diep slaapt, ga ik de kamer uit. 'S nachts wordt hij vaak wakker en dan mag hij bij ons in bed. Afgelopen week wilde hij niet in ons bed, dus ben ik midden in de nacht bij hem gaan liggen tot hij sliep (helaas slaap ik dan zelf niet) en daarna heeft hij tot bijna aan de wekker in eigen bed geslapen. We blijven oefenen in eigen bed, maar maken er geen strijd van.

22 dagen geleden

Reactie op dtsanne

Hoe gaat dit nu bij jullie? Onze zoon heeft nu ook een eigen slaapkamer, m ...
Hoi! 2 weken geleden had ik de topic aangemaakt. Moet zeggen gaat wel beter! Se moest toch wel wennen aan het nieuwe huis en kamer , ze slaapt lekker door in haar kamer soms komt ze rond 6 uu ochtend of 8 u naar mijn bed en dat is natuurlijk prima

21 dagen geleden

Reactie op sanna1333

Hoi! 2 weken geleden had ik de topic aangemaakt. Moet zeggen gaat wel beter ...
Wat fijn dat het zo goed gaat en het (waarschijnlijk)aan de verhuizing lag. Goed nieuws!