10 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben de Bibetta slabben met mouwen : https://www.bol.com/nl/p/bibetta-mouwslab-cars-met-mouwen-denim-blauw/9200000090854285?referrer=socialshare_pdp_androidapp Kleertjes blijven proper en alles wat naar beneden valt, valt in het bakje van de slab en dus niet op de broek. Ideaal!

3 jaar geleden

Haha herkenbaar, maar wat betreft de vlekken helpt bij mij de zon heel erg. Als het uit de was komt nat in de zon leggen/hangen en de vlekken verdwijnen gewoon. Ook rode vlekken van pastasaus enzo. Verder denk ik zelf, lekker laten gaan.. ze moeten t toch op een manier leren

3 jaar geleden

Met eten doen we altijd het shirt uit. En een short met mouwen over de romper en daarover een siliconen slab. Haha wel wat voorzorgs maatregelen dus. Hierdoor blijven de kleertjes wel wat schoner.

3 jaar geleden

Wij gooien de kleertjes altijd na het eten direct in koud water. Laten we een nachtje zo staan, volgende dag shout erop en gaat dan de was in. Tot nu toe pas 1x een shirt weg hoeven gooien, werkt hier dus vrijwel altijd!

3 jaar geleden

Reactie op BabyboyL

Wij gooien de kleertjes altijd na het eten direct in koud water. Laten we e ...
Shout is zout? 馃槄 of mis ik iets? 馃ぃ

3 jaar geleden

Reactie op Ambs89

Shout is zout? 馃槄 of mis ik iets? 馃ぃ
Nee shout is shout volgens mij wel bij oa de Ah te koop

3 jaar geleden

Hahaha shout gewoon inderdaad!馃槀 Is een vlekkenverwijderaar. Koop het zelf altijd bij de AH maar volgens mij heeft Jumbo het ook. Ik zweer echt bij shout en koud water. Zelfs rode wijn gemengd met rood van rode rozen is helemaal uit een spierwit shirt gegaan馃槄

3 jaar geleden

Wij hebben schort/eetpak met mouwen van de Hema en dat gaat best goed eigenlijk? Als we hem yoghurt of iets anders heel vlekkerigs laten eten dan dek ik zijn broek ook nog af met een grote hydrofiel. Wel eens wat vlekken maar die gaan er altijd weer uit. Wat voor wasmiddel en wasroutine gebruik je? Ligt het daar misschien aan? Wat ook een goede tip bij vlekken is: een dagje laten bleken in de zon.

3 jaar geleden

Mouwen opstropen, slab met mouwen (liefst zo'n plastic ding), silicone slab met bakje erover, sokken uit en eventueel broek afdekken haha. Hele operatie en ook nog best wat schoon te maken op de vloer idd 馃檲 Kleertjes weggooien zou ik zonde vinden. Als een vlek blijft zitten wordt die toch bij de 2e of 3e keer wassen steeds lichter 馃槷 Ik zorg er wel voor dat bepaald voedsel (rode vruchten of rode pastasaus) alleen met donkere kleding wordt gegeten. En avocado het liefst op baddag 馃槀

3 jaar geleden

In melk laten weken dan goed uitwassen en dan in de wasmachine.. tip heb ik gekregen van een andere moeder