9 Reacties

4 jaar geleden

Tip: gebruik probiotica van Vitals of Bonusan. Voor de stoelgang, voor de krampjes, voor gezonde darmen en dus een gezond lichaam.

4 jaar geleden

Ons werd Evian aangeraden

4 jaar geleden

Reactie op 2Mamavan2

Tip: gebruik probiotica van Vitals of Bonusan. Voor de stoelgang, voor de k ...
Zonder overleg met de arts ofzo? Allee ik bedoel dit kan zowizo geen kwaad?

4 jaar geleden

Reactie op michaela gaborova

Ons werd Evian aangeraden
Ja ik gaf dat ook. Tot ze dus het water aanraden van de Aldi. Zou n贸g beter zijn.

4 jaar geleden

bij ons zeiden ze ook dat dat water beter zou zijn dus waren wij overgeschakeld van Evian naar die maar na enkele dagen was zijn stoelgang veel harder en had hij veel meer krampen. nu zijn we terug overgestapt naar Evian en ipv de vitamine druppels geven wij nu druppels protectis op aanraden van de kinderarts en is het veel beter in de druppels protectis zit er vitamine en iets voor de darm flora

4 jaar geleden

Wij geven op aanraden van de kinderarts ook protectis druppels. Zijn daarna naar de osteopaat geweest voor haar krampjes en maken de flesjes sinds dan met 2/3 evian water en 1/3 hepar water. Sindsdien geen last meer van de krampjes.

4 jaar geleden

Reactie op Moly

Wij geven op aanraden van de kinderarts ook protectis druppels. Zijn daarna ...
Ben ook naar de osteopaat geweest gisteren, volgende week terug. Protectis is ook besteld 馃馃徏

4 jaar geleden

Reactie op xelke

bij ons zeiden ze ook dat dat water beter zou zijn dus waren wij overgescha ...
Ze heeft vandaag wel zelf kaka gedaan zonder stimulans. Wel naar de osteopaat geweest met haar gisteren. Ik hoop dat dit water wel helpt voor haar. De protectis is hier ook besteld. Komt normaal morgen toe. 馃馃徏

4 jaar geleden

Reactie op Ellalobbezoo

Zonder overleg met de arts ofzo? Allee ik bedoel dit kan zowizo geen kwaad? ...
Nee hoor, kan geen kwaad. Probiotica komt van nature voor in bepaalde voeding dus het kan zeker geen kwaad.