17 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb deze lang op mijn benen en buik, maar jeukt wel. Geen idee wat het is.. lijkt soort van galbulten ofzo..
4 jaar geleden
Reactie op BS91
Warmte bultjes lijkt het wel! Benen, borst en bovenarmen zijn daarvoor de b ...
Ooh dit zou goed kunnen. Ik heb het zo warm van het zwanger zijn, terwijl ik normaal het helemaal niet zo warm heb. Verder juist bijna geen verwarming aan 😂 raam snacht open, allemaal niet voldoende om het lekker fris te hebben.
4 jaar geleden
Reactie op BS91
Haha ja snap ik, maar daar komen de bultjes vaak van. De huid warmt op en k ...
Hmm denk dat het dan eerder komt door het nachtelijke zweten en het overdag warm hebben 🤭 Ben nog niet bereid mn lekkere douche op te geven haha, maar zal maandag even navragen bij mn verloskundige of zij kan bevestigen of het dit is 😬
4 jaar geleden
Reactie op xmammie🌸
Mijn man (huisarts) zegt dat je even bloed moet laten prikken. Kan zijn dat ...
Oh dankje voor de tip!! Ik check het vandaag even met de verloskundige, denk die mij sowieso bloed wil laten prikken omdat ik lichte bloedarmoede had vorige maand, dus dan kunnen we dat hopelijk ook checken.
4 jaar geleden
Reactie op Zomer21
Nou helemaal niks spannend (gelukkig haha) mijn verloskundige zegt dat het ...
Ok, ik vind het wel bijzonder dat het op 4 plekken is.. 😨🙉 zei ze dat het iets typisch is voor in de zwangerschap? Ik heb ook wel eens na het te warm douchen -> een jeukende huid waardoor ik dan ga krabben.. en dan ook van die onderhuidse bloeduitstortingen kreeg.
Maar als je je verder goed voelt zal er wel niks zijn. En zou ik op je verloskundige vertrouwen.. Mijn man zei alleen dat een tekort van bloedplaatjes in samenhang met het Hellp Syndroom zou kunnen zijn. Dus mocht je toch ineens klachten/symptomen krijgen zou ik aan de bel trekken. 🤗 hoop niet dat ik je hierdoor onrust geef. Maar beter alert als onwetend. 🙈🙈
4 jaar geleden
Ja ze zei dat je huid gevoeliger en droger kan zijn door de zwangerschap. En ze gaf als tip me in te smeren met een hydraterende maar niet al te vette crème en katoene kleding te dragen.
Ik heb even gegoogled op het helpp syndrome en ik heb gelukkig geen van die klachten verder. Mn bloeddruk was gister ook helemaal goed. Dus ik vertrouw mn verloskundige wel. Maar mocht ik andere klachten ontwikkelen die daarbij passen weet ik iig dat ik aan de bel moet trekken! Dankjewel ☺️