Ik geef inmiddels 2,5 week borstvoeding en sinds een paar dagen heb ik een soort diepe snee (ik kan het geen kloof meer noemen) in mijn tepel. Deze kan maar niet genezen omdat hij telkens bij het voeden weer open gaat. Creme, melk en aan de lucht drogen al dagen lang geprobeerd. Ik word er inmiddels een beetje radeloos van. Iemand nog tips? Helpen tepelhoedjes?
Snel stoppen met borstvoeden en ga over op een kolf, je kunt ook een simpele handkolf nemen. Tepelhoedje kan ook beetje werken maar beter neem je het zekere voor het onzekere met een kolf want klinkt alsof je al te lang bent doorgegaan met veel pijn...
I feel you.. bij mij werkte ook die rite Aid pads. Ik bestelde ze bij een webshop die ze de volgende dag zou leveren.. Dat werd 4 dagen later. Ik heb me toch een hormonale boze mail naar die mensen gestuurd 馃槄 wat een pijn..
Ga niet zomaar een tepelhoedje oid gebruiken, maar neem contact op met een lactatiekundige. Er gaat iets niet goed met voeden, anders waren je tepels nu niet zo kapot. Een goede IBCLC lactatiekundige die kan jou helpen zodat dit niet gebeurd!
Ik heb ook zo'n snee en had een lactatiekundige ingeschakeld. Bleek spruw te zijn, dus ben druk aan het smeren met miconazol zalf na iedere voeding (ik kolf tijdelijk fulltime vanwege de pijn tijdens het voeden)