14 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb een paar dagen een tepelhoedje gebruikt. Hierdoor had ik geen pijn. Na 2 dagen kon ik weer zonder hoedje en pijn voeden

4 jaar geleden

Dagje kolven hielp bij mij

4 jaar geleden

Inderdaad even tijdelijk een tepelhoedje gebruiken, zodat het kan helen. En blijven insmeren voor 茅n na de voeding.

4 jaar geleden

Heb je al multimam geprobeerd of jelonet? Beide helpen echt wel goed als de gewone tepelcreme niet meer voldoende is.

4 jaar geleden

Snel stoppen met borstvoeden en ga over op een kolf, je kunt ook een simpele handkolf nemen. Tepelhoedje kan ook beetje werken maar beter neem je het zekere voor het onzekere met een kolf want klinkt alsof je al te lang bent doorgegaan met veel pijn...

4 jaar geleden

Rite aid hydrogelpads gebruiken! Werkte bij mij echt binnen 24 uur!

4 jaar geleden

Rite Aid Hydrogelpads & zorgen dat je kindje goed aanhapt!

4 jaar geleden

Je kunt ook een lactatiekundige langs laten komen voor persoonlijk advies

4 jaar geleden

I feel you.. bij mij werkte ook die rite Aid pads. Ik bestelde ze bij een webshop die ze de volgende dag zou leveren.. Dat werd 4 dagen later. Ik heb me toch een hormonale boze mail naar die mensen gestuurd 馃槄 wat een pijn..

4 jaar geleden

Rite Aid pads!!!

4 jaar geleden

Ga niet zomaar een tepelhoedje oid gebruiken, maar neem contact op met een lactatiekundige. Er gaat iets niet goed met voeden, anders waren je tepels nu niet zo kapot. Een goede IBCLC lactatiekundige die kan jou helpen zodat dit niet gebeurd!

4 jaar geleden

Lactatiekundige onder de arm nemen!

4 jaar geleden

Ik heb ook zo'n snee en had een lactatiekundige ingeschakeld. Bleek spruw te zijn, dus ben druk aan het smeren met miconazol zalf na iedere voeding (ik kolf tijdelijk fulltime vanwege de pijn tijdens het voeden)

4 jaar geleden

Medela hydrogel pads 馃憤馃徏 zijn wel prijzig dus ik knipte ze diagonaal doormidden. En ik kolfde een dagje. Na 24 uur was het al stukken beter. K