6 Reacties

10 maanden geleden

Hoi. Ja heel herkenbaar. Toen ze voor het eerst schoenen aan haar voeten kreeg moest ze heel hard huilen. We bleven het proberen, en zeiden iedere keer ''oooooh wat ben je mooi'' wat heb jij een mooie schoenen. Veel complimentjes geven en afleiden. Op een gegeven moment vond ze het oké. Misschien lukt het hiermee ietsje beter.

10 maanden geleden

Reactie op EvdM89

Hoi. Ja heel herkenbaar. Toen ze voor het eerst schoenen aan haar voeten kr ...
Zal dit zeker proberen, bedankt voor de tip ☺️

10 maanden geleden

Hier hetzelfde hoor, heel hard huilen om die dingen! Ik probeer haar direct af te leiden en gelijk te laten ervaren dat ze zo ook kan lopen, maar dat lukt meestal nog niet. Meestal wil ze geen stap zetten! Met van die sok-schoentjes gaat het al wel goed: dat is een soort sok met een flexibele rubberen zool eronder.

10 maanden geleden

Reactie op Marjolein-87

Hier hetzelfde hoor, heel hard huilen om die dingen! Ik probeer haar direct ...
Ja idem hier dus, zal inderdaad even kijken om zo die overgang te maken met die rubberen zool. Bedankt voor de tip! Zal gelijk ene bestellen

10 maanden geleden

Hier begonnen met veel slof/schoentjes. Die zijn lichter en soepeler, maar gaf wel al gewenning aan ‘help er zit iets aan mijn voet’-gevoel 😁 nu helemaal blij en als hij naar buiten wil dan pakt hij zelf z’n schoentjes

10 maanden geleden

Is de maat wel goed? Wij waren in een kinderschoenen winkel en de verkoper zei dat hij vaak ziet dat ouders de schoenmaat te klein inschatten. Onze jongen had ook al meteen maat 21 terwijl ik op maat 19 was uitgekomen 😅.