6 Reacties
4 jaar geleden
Hoi, ik heb 4 wkn geleden keizersnee gehad en sinds week 2 geen bloedverlies meer. Heb nu 4x sex gehad met mijn partner na 2,5 week rust na keizersnee. Verloskundige zei dat het geen probleem was als we er beide zin hadden. Het voelt allemaal wat anders (is wat droger), maar dat kan ook door condoom komen. Verder erg blij dat het weer kon.
4 jaar geleden
Reactie op Krispinc
Hoi, ik heb 4 wkn geleden keizersnee gehad en sinds week 2 geen bloedverlie ...
Kan de druk op de wond geen kwaad? Ben zo bang dat hij ineens openbarst van binnen en ik half doodbloed haha
4 jaar geleden
Reactie op Hopefull123
Kan de druk op de wond geen kwaad? Ben zo bang dat hij ineens openbarst van ...
We doen wel wat rustiger aan en houden er rekening mee. Tot op heden geen last van gehad, ook geen extra bloedverlies. Denk dat je gewoon ook echt op je gevoel moet vertrouwen en eerlijk zijn naar je partner en jezelf over wat wel en niet fijn is.
4 jaar geleden
Wij hebben eerste keer dan m'n man op me kwam liggen heel voorzichtig geprobeerd of het geen pijn deed, en dat ging wel,maar na een tijdje wel gevoelig aan m'n buik.
Hoe was eerste keer bij jullie? Gisteren voor 't eerst geprobeerd (kz bijna 6 weken geleden) maar ging echt niet; alsof ik opnieuw ontmaagd moet worden maar dan nog pijnlijker, dus zijn er maar weer mee gestopt 馃槶 had ik echt niet verwacht na een keizersnede.... Bedoel, van onder is er niets gebeurd in principe... Hoe was dat bij jullie?