3 Reacties
23 dagen geleden
Mijn zoontje doet het de afgelopen 2 maanden ook weer en weet niet zo goed waarom. Er zijn wel veel veranderingen hier geweest en dacht eerst dat het daardoor kwam maar er is na 2 maanden nog steeds geen verandering.
Soms begint hij hier al om 22u en als ik geluk heb rond 2u. Ik heb dan alleen wel het voordeel dat hij in een gewone bed slaapt en zelf eruit komt en bij mij erin kruipt. Zo wordt ik er toch iets minder wakker van (alleen wanneer die in slaap probeert te vallen want dat gaat gepaard met wiebelen van zijn voeten onder mijn benen of dat hij mijn tiet wil vasthouden of mijn hand, hahaha) Maar vind het zelf wel erg schelen dat ik niet wakker word gemaakt met huilen.
Hier helaas ook altijd een slechte slapen geweest. Na het stoppen met bv heeft hij denk ik een klein half jaartje door geslapen en nu is het weer over. Ik probeer mij vast te houden dat het allemaal maar tijdelijk is en we over een x aantal jaar gefrustreerd worden omdat ze weer niet uit bed willen komen. Maar ik snap je vermoeidheid, ik probeer de afgelopen tijd ook gewoon weer mijn rust moment te pakken als hij tussen de middag gaat slapen. Anders is het niet vol te houden, het maakt het alleen wel weer een stuk pittiger op de werkdagen wanneer je dat niet kan doen.
Heel veel sterkte mama, ik wou dat ik wat meer tips voor je had waar je echt wat aan hebt maar helaas zelf ook nog niet gevonden
15 dagen geleden
Hier sinds klok verzetten. Meerdere keren per nacht ligt ie bij mij. Hij huilt niet en er is geen paniek maar hij gaat gewoon bij me liggen. En als ik hem terug leg na een poos vind hij dat prima…om vervolgens een uur later weer naast me te liggen. Vind het niet heel vervelend maar wel rommelig, ik slaap slecht weer in als ik er uit ben geweest. Maar ik weet dat het vaak na een aantal weken ook ineens zomaar over is. Dat kan ik voor jou natuurlijk niet garanderen omdat dat bij ieder kind anders is en hier bij ons ook geen sprake is van huilen enzo..fase hopen we maar?🤨🤗😳
12 dagen geleden
Mijn zoontje is 2.5 en kwam ook ineens midden in de nacht. Inmiddels lijkt de 'fase' weer over. Ik heb het maar gelaten, terug leggen had geen zin. Wel hebben wel een groot 2 persoons logeer bed, misschien heb jij ook zoiets? Je zou eventueel daar samen verder kunnen slapen. Voor ons niet nodig geweest maar als het veel langer door ging wel zeker een optie. Hou vol! Ook dit gaat voorbij :)