15 Reacties

één maand geleden

Jaaa. Nu heeft ze ook waterpokken gehad afgelopen week dus ik heb het ook daaraan gelinkt maar echt wat jij zegt, precies zo! Ik zit nu bij de deur in de kamer tot ze slaapt of bijna slaapt want ik kan haar niet zien haha. Hoop dat deze fase snel over is!

één maand geleden

Jaaa, ik moet zeggen ik vind het erg pittig 🙈 ons zoontje heeft eigenlijk nooit problemen gehad en de meeste regressies amper door gemaakt. En nu wilt hij echt niet naar zn bed, heel erg huilen en overstuur. Hij wilt of eerst op ons in slaap vallen of hij lijkt in eens niet meer moe.. zodra wij de kamer verlaten lijkt ie in paniek te zijn.. zijn al ruim een week in de weer, hij valt nu pas in slaapt tussen 9&10 waar het voorheen half 7 7uur was.. laten we hopen op een korte fase ...

één maand geleden

Hier ook ja. hier is het al 3-4 weken gaande. In slaap vallen lijkt nu iets beter te gaan maar moet er nog 2-3 keer naar toe.

één maand geleden

Reactie op Iloon123

Jaaa, ik moet zeggen ik vind het erg pittig 🙈 ons zoontje heeft eigenlijk ...
Wat fijn om dit te lezen.. dan zijn wij iig niet de enige. Dit is zo herkenbaar wij zitten nu precies hetzelfde. Geen idee waar we goed aan doen. 🤷🏼‍♀️ Zo ingewikkeld. Hopelijk duurt deze fase niet te lang

één maand geleden

Hier ook! Herinner het me nog van onze dochter en vond deze toen ook pittig. Duurde toen 6 weken. Ik had een matrasje naast haar bed en hield haar handje vast tot ze sliep en deed dit ook snachts als ze wakker werd. Ging vanzelf ook weer over

één maand geleden

Reactie op Flippie26

Wat fijn om dit te lezen.. dan zijn wij iig niet de enige. Dit is zo herken ...
Jaa zeg dat wel.. gelukkig helpt het om te lezen dat het nu helaas toch een fase is.. maar hopelijk vliegt deze heel gauw voorbij..

één maand geleden

Jaa hier ook! Bij ons helpt het om te lezen, vervolgens maar bed. Bij protest uitleggen dat het bedtijd is. Dat ik de deur open zal laten en mama boven blijft. Ik blijf dan een beetje rommelen Maar bij de ergste piek lukte me dit ook niet. Toen mocht ik niet van z’n bedje wijken 😂

één maand geleden

Reactie op Anouuka

Jaa hier ook! Bij ons helpt het om te lezen, vervolgens maar bed. Bij prote ...
Hoelang heeft de piek geduurd? Wij zitten er momenteel ruim een week in

één maand geleden

Ja hier ook.. momenteel al ruim 3,5 week is het drama met het in slaap komen. Zodra we hem neerleggen is het al huilen, overstuur en zegt hij papa/mama zitten. Dan moeten we naast hem zitten of liggen, soms wel 1,5 uur voordat hij in slaap valt. Ook middagslaap gaat er zo aan toe. En s nachts zeker minimaal 1 x wakker maar dan gaan we de strijd niet aan en nemen we hem maar bij ons in bed. Het is erg vermoeiend.. hij is altijd een hele goede slaper geweest en zonder problemen viel hij in slaap en sliep hele nachten door. Hopelijk is het snel voorbij deze fase 😫 en dan maar hopen dat hij er niet aan gewend is geraakt

één maand geleden

Hier ook even geweest, maar na een kleine week was het voorbij.

één maand geleden

Inderdaad de echte piek dat we naast z’n bedje moesten zitten heeft een week geduurd. 5/6 dagen heb ik er naast gezeten. Nu lukt het dus om weg te lopen en een beetje te rommelen boven

25 dagen geleden

Hier ook drama met slapen vandaag ook geen middag slaapje gedaan

24 dagen geleden

Reactie op babyyy aprill

Hier ook drama met slapen vandaag ook geen middag slaapje gedaan
Ging het slapen daardoor in de avond wel beter/sneller?

23 dagen geleden

Reactie op Flippie26

Ging het slapen daardoor in de avond wel beter/sneller?
Onze dochter slaapt op de opvang niet (terwijl ze wel doodmoe is). Ze valt op die dagen meestal in de avond vroeger en wat sneller in slaap, maar wordt vervolgens elk uur wakker 🙈

23 dagen geleden

Reactie op Flippie26

Ging het slapen daardoor in de avond wel beter/sneller?
Jaa ze viel wel sneller in slaap in de avond maar vandaag wel een korter tukkie in de middag in de kinderwagen en ze sliep nu ook met 10 min wel met huilen af en toe ( huilen is het eigenlijk niet is het roepen ) dus ik weet ook niet helemaal wat werkt helaas