17 Reacties

2 jaar geleden

Zeeman heeft nijntje slaapzakken van 1.5 TOG !

2 jaar geleden

Reactie op Emmydv96

Zeeman heeft nijntje slaapzakken van 1.5 TOG !
Overdag slaapt hij in 0.5 tog met lange mouw romper en snachts in 1.5 tog slaapzak met lange mouw romper als het een warme dag is geweest of lange mouw romper met 2.5 tog slaapzak

2 jaar geleden

Hema heeft van verschillende tog waardes. Maar misschien is het nieuwe assortiment al volledig 0.5, dat weet ik niet. Heb er nu zelf van hema verschillende: 3.0, 2.0 en 0,5. Maar zeeman heeft 1.5 lees ik en je kan eventueel ook nog spelen met de mouwen eraf ritsen in de tussentijd misschien (als dat kan bij de slaapzak(ken) die je hebt natuurlijk 鈽猴笍)

2 jaar geleden

Reactie op Nikievw

Hema heeft van verschillende tog waardes. Maar misschien is het nieuwe asso ...
Die mouwen zat ik idd aan te denken, maar geen idee hoeveel verschil dat maakt eigenlijk

2 jaar geleden

Reactie op Taaaar

Die mouwen zat ik idd aan te denken, maar geen idee hoeveel verschil dat ma ...
Volgensmij zijn die hele dikke zakken 3.5 tog met mouwen en 3.0 tog zonder

2 jaar geleden

Reactie op Taaaar

Die mouwen zat ik idd aan te denken, maar geen idee hoeveel verschil dat ma ...
Verschilt per merk hoeveel het verschil is. Maar bij de meeste word het dan 3.0, sommige word het 2.5!

2 jaar geleden

Hier slaapt hij met 0,5 inmiddels (puckababy), zonder mouw. Heeft een pyjama onder aan en ligt aan hoe warm het buiten is of niet maar soms met of zonder sok.

2 jaar geleden

Ik heb er eentje van Kruidvat van 1,5 tog zonder mouwen. Voor dit weer ideaal vind ik!

2 jaar geleden

Reactie op Joanna1991

Ik heb er eentje van Kruidvat van 1,5 tog zonder mouwen. Voor dit weer idea ...
Oh echt? Ik kan ze daar alleen maar vinden met 0,5 tog...

2 jaar geleden

Hier wordt nu in de 0.5 TOG geslapen van de Hema, met mouwen er op en daar voelt ze goed in. Is nu ook 23 graden zegt de thermometer.

2 jaar geleden

Reactie op Taaaar

Oh echt? Ik kan ze daar alleen maar vinden met 0,5 tog...
Ik denk ook niet dat ze die nog overal verkopen. Is van paar maanden terug al.

2 jaar geleden

H&M heeft fijne slaapzakken, was volgens mij 2 of 1,5 tog.

2 jaar geleden

Mijne slaapt met 0.5 tog slaapzak in pyama met lange mouwen + een korte mouwen romper en soms in de nacht nog dekentje eroverheen. Hij slaapt er veel beter mee dan met een 1.5 tog slaapzak.

2 jaar geleden

Mijne sliep gisteren met de herfst slaapzak van Puckababy (2.0tog) + romper korte mouw (op de slaapkamer is het 22-23) maar na paar uur was ze aan het roepen en voelde ze veel te koud aan. Dus pyjamabroekje erbovenop gedaan. Sliep doen door. Maar denk vanavond te proberen met pyjama lange mouw en broekje. Het is hier ook nog altijd zoeken 馃槷鈥嶐煉╲erschilt ook per baby .

2 jaar geleden

Ik heb altijd een dunne slaapzak 0.5 en hij heeft altijd een pyjama aan en dan kijk ik of zijn pyjama broek uit moet of dat het oke is.

2 jaar geleden

Reactie op KDiana92

Mijne sliep gisteren met de herfst slaapzak van Puckababy (2.0tog) + romper ...
Hier net zo. Lastig h猫. Laat de warmte maar gauw komen haha. Scheelt weer zoeken 馃槀

2 jaar geleden

Zou dan die van de zeeman aanbevelen! Een heel mooie tussendikte zonder mouwen