16 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb die ook en ook bij mijn dochtertje is het te groot. Mijn moeder heeft er een klein stikseltje in gezet zodat de hoofdje er niet door kan en als ze weer gegroeid is kan ik het los halen
4 jaar geleden
Reactie op Cranberry
Wij gebruiken altijd de Hema slaapzakken en onze kindjes hebben relatief kl ...
Onze zoon is enorm bewegelijk en kruipt onder zijn lakentjes ☺️.. daarmee alternatief slaapzakje aan t zoeken😃
4 jaar geleden
Wij startten later ket slaapzakken, naar ben wel echt heel tevreden over die van de hema: hele goede prijs kwaliteit verhouding. Die van prenatal koop ik nooit meer. Die zijn heel mooi maar zo snel kapot en/of vaal..
Wij hebben ook lang slaapzakjes van lodger gehad, die hebben elastiek onder de oksels zeg maar waardoor die rond de borst meer aansluit en dus beter op zijn plek blijft zitten. Gekocht destijds voor de oudste dus of de nieuwere nog hetzelfde zijn weet ik niet
4 jaar geleden
Wij startten later ket slaapzakken, naar ben wel echt heel tevreden over di ...
Heb nu een swaddle up, maar hij is zodanig bewegelijk snachts dat ik het niet meer zo vertrouw 🙄. Daarmee eens slaapzakje proberen, maar dacht ook van later ermee te beginnen😬
4 jaar geleden
Reactie op Firstnur
Zoontje was afgelopen woensdag 54cm. Heb 1week terug een hema slaapzak geha ...
Zal hem dan ook eens in de droger stoppen 🤣.., als we zn slaapzakje aandoen & hij zit bij de papa voor zijn laatste flesje kun je hem bijna vergelijken met een zakje aardappelen. Zijn hoofdje zakt zo weg in het hoofdgat🥲
4 jaar geleden
Ik heb een slaapzakje van Ergobaby. Deze is verstelbaar bij het hoofdje dus perfect voor jonge baby’s! Heeft 0,5 tog. Maar doe er evt nog een lakentje over bij de wat koudere dagen/nachten zoals de afgelopen dagen. Met het warme weer alleen in deze slaapzak gelegen en ging perfect.
Hierbij de link: https://www.bol.com/nl/nl/p/ergobaby-slaapzak-classic-silver-moons-0-6-mnd/9200000099572392/?promo=home_818_recentbekeken-MCM-slot_D99_product_6_&bltgh=r7BV2oOPw4eu-r7MMwNKOA.5_r-uDx6Jm-iLblU9PD9ZNIA_0_1.8.ProductImage
MOD
4 jaar geleden
Ik heb ook in de eerste weken een hema slaapzakje gebruikt en toen een veiligheidsspeld in de zijkant gezet om het gat kleiner te maken. Wel een veiligheidsspeld met zo'n wit kopje die ze vroeger gebruikte voor de luiers. Werkte prima tot hij er zelf in past. Nu hebben wij hem ingebakerd dus slaapzak niet meer nodig.