16 Reacties

4 jaar geleden

Wij gebruiken altijd de Hema slaapzakken en onze kindjes hebben relatief kleine hoofdjes. We starten er alleen pas wat later mee. Ons zoontje is nu 58 cm en nu gebruiken we de 50/62 slaapzak pas. Daarvoor lakens en dekens.

4 jaar geleden

Onze kleine meid slaapt ook in een slaapzak. Wel een van Meyco. Ik heb mijn moeder aan 2 kanten een stikseltje laten maken zodat de opening wat kleiner is en ze er niet met haar hoofdje doorheen past. Deze kan ik er ook weer uit halen als ze wat groter is..

4 jaar geleden

Ik heb die ook en ook bij mijn dochtertje is het te groot. Mijn moeder heeft er een klein stikseltje in gezet zodat de hoofdje er niet door kan en als ze weer gegroeid is kan ik het los halen

4 jaar geleden

Reactie op Cranberry

Wij gebruiken altijd de Hema slaapzakken en onze kindjes hebben relatief kl ...
Onze zoon is enorm bewegelijk en kruipt onder zijn lakentjes ☺️.. daarmee alternatief slaapzakje aan t zoeken😃

4 jaar geleden

Wij startten later ket slaapzakken, naar ben wel echt heel tevreden over die van de hema: hele goede prijs kwaliteit verhouding. Die van prenatal koop ik nooit meer. Die zijn heel mooi maar zo snel kapot en/of vaal.. Wij hebben ook lang slaapzakjes van lodger gehad, die hebben elastiek onder de oksels zeg maar waardoor die rond de borst meer aansluit en dus beter op zijn plek blijft zitten. Gekocht destijds voor de oudste dus of de nieuwere nog hetzelfde zijn weet ik niet

4 jaar geleden

Wij startten later ket slaapzakken, naar ben wel echt heel tevreden over di ...
Heb nu een swaddle up, maar hij is zodanig bewegelijk snachts dat ik het niet meer zo vertrouw 🙄. Daarmee eens slaapzakje proberen, maar dacht ook van later ermee te beginnen😬

4 jaar geleden

Zoontje was afgelopen woensdag 54cm. Heb 1week terug een hema slaapzak gehaald 50/62. Heb het laten passen thuis voordat ik het ging wassen en hij paste het wel. Vervolgens in de droger gedaan, denk dat het is gaan krimpen dus hij past het heel goed juist nu😂🥲

4 jaar geleden

Reactie op Firstnur

Zoontje was afgelopen woensdag 54cm. Heb 1week terug een hema slaapzak geha ...
Zal hem dan ook eens in de droger stoppen 🤣.., als we zn slaapzakje aandoen & hij zit bij de papa voor zijn laatste flesje kun je hem bijna vergelijken met een zakje aardappelen. Zijn hoofdje zakt zo weg in het hoofdgat🥲

4 jaar geleden

Reactie op desteny1103

Ik heb die ook en ook bij mijn dochtertje is het te groot. Mijn moeder heef ...
Dat hebben wij ook gedaan 🙂 de lengte wordt anders al aan de krappe kant voordat hij bij het hoofdje goed past..

4 jaar geleden

Reactie op desteny1103

Ik heb die ook en ook bij mijn dochtertje is het te groot. Mijn moeder heef ...
Heb ik ook gedaan bij een slaapzakje 😃

4 jaar geleden

Zal hem dan ook eens in de droger stoppen 🤣.., als we zn slaapzakje aandoe ...
Aghh nee dat hadden wij dus echt niet. Was wel aan de grote kant, maar thanks de droger😂 nu doe het niet meer in de droger🤣

4 jaar geleden

Wat voor slaapzak trekken jullie je kindje aan deze tijd van het jaar? Al een zomerslaapzak met mouwen? Of nog een dikkere? Ik wil gaan overstappen van deken naar slaapzak omdat ze zich steeds onder de deken vandaan wringt. Maar vind het lastig wat ze dan aan moet

4 jaar geleden

Reactie op MR96

Wat voor slaapzak trekken jullie je kindje aan deze tijd van het jaar? Al e ...
Ik gebruik dit plaatje als voorbeeld. Misschien heb je hier iets aan.

4 jaar geleden

Reactie op MR96

Wat voor slaapzak trekken jullie je kindje aan deze tijd van het jaar? Al e ...
Bij ons op de kamer is het nu iets meer dan 20 graden, hij krijgt dan een mouwloze Tog 1-slaapzak met een romper (met mouwtjes) en dunne pyjama.

4 jaar geleden

Ik heb een slaapzakje van Ergobaby. Deze is verstelbaar bij het hoofdje dus perfect voor jonge baby’s! Heeft 0,5 tog. Maar doe er evt nog een lakentje over bij de wat koudere dagen/nachten zoals de afgelopen dagen. Met het warme weer alleen in deze slaapzak gelegen en ging perfect. Hierbij de link: https://www.bol.com/nl/nl/p/ergobaby-slaapzak-classic-silver-moons-0-6-mnd/9200000099572392/?promo=home_818_recentbekeken-MCM-slot_D99_product_6_&bltgh=r7BV2oOPw4eu-r7MMwNKOA.5_r-uDx6Jm-iLblU9PD9ZNIA_0_1.8.ProductImage

4 jaar geleden

Ik heb ook in de eerste weken een hema slaapzakje gebruikt en toen een veiligheidsspeld in de zijkant gezet om het gat kleiner te maken. Wel een veiligheidsspeld met zo'n wit kopje die ze vroeger gebruikte voor de luiers. Werkte prima tot hij er zelf in past. Nu hebben wij hem ingebakerd dus slaapzak niet meer nodig.