11 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb siliconen slabbetjes van de zeeman. Vangt eten op en heel makkelijk af te spoelen onder de kraan!
3 jaar geleden
Ik post net in Rapley topic dat wij dat vak bakje echt heel handig vinden - mouwen opstropen, kind op schoot en aanschuiven onder de tafel en alles zit op blote armen, handen, Toet en in bakje (+jou de tafel en grond) maar die slabben zijn top!
Ik heb vd Hema maar zou donebydeer wel willen voor de gezelligheid
3 jaar geleden
wij gebruiken deze:
https://www.bol.com/nl/nl/p/baby-slabbetje-rood/9300000124144106/?promo=home_818_recentbekeken-MCM-slot_D99_product_0_&bltgh=kWDRefuYB8CgJaizby1CZw.5_rsFa4MRlX6zDu2PR5c9CfQ_0_1.2.ProductImage
Echt heel fijn! Ze hebben ook verschillende kleurtjes馃槂
3 jaar geleden
Hier valt die met bakje echt tegen. Te groot dus zit in de weg, en daardoor wil de kleine ook continu de slab in haar mond stoppen. En bovendien zitten haar mouwen dan alsnog onder de prut. Tot nu toe time ik het zo dat we erna toch gaan wassen en omkleden (sochtends dus in pyjama eten en savonds voor de nieuwe pyjama), maar op den duur is dat niet handig denk ik.
3 jaar geleden
Reactie op jojo-chan
Hier valt die met bakje echt tegen. Te groot dus zit in de weg, en daardoor ...
Nou op gegeven moment gaat het eten vlekvrij (of bijna dan) dus dan kan het ook weer prima. Alleen even deze leerfase door komen 馃榿