11 Reacties

3 jaar geleden

Die silicone zijn fijn als ze dingen laten vallen dat het opgevangen worden. Maar heb ook slabbetjes van silly Billy, die sluiten mooi aan bij dr nek.

3 jaar geleden

Ik heb siliconen slabbetjes van de zeeman. Vangt eten op en heel makkelijk af te spoelen onder de kraan!

3 jaar geleden

Een slabbetje met mouwen zoals van Ikea of Zeeman met zo een siliconen er boven vond ik bij de oudste het beste in het begin 馃槂

3 jaar geleden

Je hebt ook van die slabbetjes met mouwen. Die zijn ook handig 馃槉 die met opvangbak zijn ook fijn

3 jaar geleden

Ik heb dure slabben van:donebydeer. Baby speciaal zaak. Super wijs mee. Heb er twee kan ze zo afnemen met een doekje maar ook in de wasmachine. Ideaal.

3 jaar geleden

Ik post net in Rapley topic dat wij dat vak bakje echt heel handig vinden - mouwen opstropen, kind op schoot en aanschuiven onder de tafel en alles zit op blote armen, handen, Toet en in bakje (+jou de tafel en grond) maar die slabben zijn top! Ik heb vd Hema maar zou donebydeer wel willen voor de gezelligheid

3 jaar geleden

Hier valt die met bakje echt tegen. Te groot dus zit in de weg, en daardoor wil de kleine ook continu de slab in haar mond stoppen. En bovendien zitten haar mouwen dan alsnog onder de prut. Tot nu toe time ik het zo dat we erna toch gaan wassen en omkleden (sochtends dus in pyjama eten en savonds voor de nieuwe pyjama), maar op den duur is dat niet handig denk ik.

3 jaar geleden

Reactie op jojo-chan

Hier valt die met bakje echt tegen. Te groot dus zit in de weg, en daardoor ...
Die van ons met bakje zijn trouwens niet van silicone maar een dunner plastic.

3 jaar geleden

Ben nog niet begonnen maar heb bij de zeeman van die capes gehaald. Beetje vergelijkbaar als wat ze bij de kapper gebruiken maar dan met mouwen. Dus armen en buik blijven ook schoon馃檶馃徏

3 jaar geleden

Reactie op jojo-chan

Hier valt die met bakje echt tegen. Te groot dus zit in de weg, en daardoor ...
Nou op gegeven moment gaat het eten vlekvrij (of bijna dan) dus dan kan het ook weer prima. Alleen even deze leerfase door komen 馃榿