21 Reacties

4 jaar geleden

Ik slaap met die van Hema ik nu vind het heerlijk liggen

4 jaar geleden

Ik slaap ook met die van de Hema. Het enige nadeel is dat ze maar 1 hoes hebben dus geen keuze in uiterlijk. Maar hij ligt heerlijk en dat is toch het belangrijkst 🙂

4 jaar geleden

Als ze goed gevuld zijn vind ik pitten juist lekker veel volume geven. Heb zelf een yoga bolster met boekweitdopjes, dat is super. Omdat die wel wat kort is heb ik ook een lang kussen van mn schoonzus geleend. Die is met katoen gevuld en dat is mij juist wat te dun.

4 jaar geleden

Ik heb de Doomoo. Is inderdaad met een soort pitten, maar hij is wel echt fijn. Valt heel erg mee hoe erg hij inzakt😊

4 jaar geleden

Ik heb de Doomoo. Is inderdaad met een soort pitten, maar hij is wel echt f ...
Ik heb deze ook, vind hem erg fijn.

4 jaar geleden

De goedkoopste van de bol met hoes (aanrader want dan kan je het uitwassen)

4 jaar geleden

Ik heb de Doomoo. Is inderdaad met een soort pitten, maar hij is wel echt f ...
Ja deze heb ik ook, met extra hoes die kan makkelijk in de wasmachine. Het is echt heerlijk en helpt ook bij bekkenpijn

4 jaar geleden

Ik heb sinds kort een snoozzz, vind het een fantastisch ding. Lekker stevig, niet statisch en straks ook te gebruiken als voedingskussen.

4 jaar geleden

Ik slaap ook met een redelijk stevige zonder pitten maar vond voor de borstvoeding één met pitten die wat flexibeler is handiger 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Ik heb het zwangerschapskussen van Ella Health gekocht (bol.com) en slaap heerlijk! De hoes kan je ook wassen.

4 jaar geleden

Ik heb er een van litollo. Hij is 280cm echt heerlijk. Ondersteund je hele lichaam

4 jaar geleden

Ik heb een Doomoo en die was heel fijn maar begint nu wel dun te worden helaas. Slaap er nu denk ik 3 maanden mee

4 jaar geleden

Ik had eerst een doomoo maar wat een vreselijk ding voor die prijs! Model is er heel snel uit, werd met de dag leger en elke x als je de hoes eraf haalt om in de was te doen vielen 1000 van die mini balletjes of wat t was eruit. Dus echt een tegenvaller voor mij dan. Heb nu 1 van kruidvat, toevallig tegengekomen was afgeprijsd toen voor 7,50 en ben er tevreden mee!

4 jaar geleden

Ik slaap al 10 weken met deze. Helemaal fantastisch, ik denk dat ik nooit meer zonder kan. Hij is lekker groot, maar wel heeel handelbaar en soepel. Geen stug ding maar ik lig nu wel heerlijk in m’n eigen domein. Die uitsparing voor je arm is ook echt een uitvinding! https://www.bol.com/nl/nl/p/osteomedix-zwangerschapskussen-met-extra-kussen-aanpasbaar-design-ondersteuning-voor-rug-heupen-benen-buik-voor-zwangere-vrouwen-voedingskussen/9300000035275469/?s2a=

4 jaar geleden

Reactie op Kara1985

Ik slaap ook met die van de Hema. Het enige nadeel is dat ze maar 1 hoes he ...
Laatst zag ik in de winkel wel nog een andere hoes, een bruine ipv de witte met stippen!

4 jaar geleden

Ik heb de Doomoo Buddy. Ben er heel blij mee, soms leg ik hem ook achter mijn rug om er tegen aan te leunen. Hij is niet zo stug, en heeft een fijn materiaal. Kost wel ongeveer €60-€70? Maar je kunt hem ook straks voor je baby gebruiken.

4 jaar geleden

Reactie op Jodie1

Ik heb er een van litollo. Hij is 280cm echt heerlijk. Ondersteund je hele ...
Eens!

4 jaar geleden

Snoozzz echt een aanrader!! Ook te gebruiken als voedingskussen en babynestje 🌸

4 jaar geleden

Reactie op Cl@udi@

Ik slaap al 10 weken met deze. Helemaal fantastisch, ik denk dat ik nooit m ...
Deze heb ik m'n vorige zwangerschap ook veel gebruikt. Heel fijn om ook wat extra steun in je rug te hebben!

4 jaar geleden

Theraline original bamboo. Super blij mee helaas zo’n topding dat ik ‘s nachts wakker word omdat mijn man hem heeft ingenomen… ik overweeg een tweede aan te schaffen.