21 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb de Doomoo. Is inderdaad met een soort pitten, maar hij is wel echt fijn. Valt heel erg mee hoe erg hij inzakt😊
4 jaar geleden
De goedkoopste van de bol met hoes (aanrader want dan kan je het uitwassen)
4 jaar geleden
Ik heb de Doomoo. Is inderdaad met een soort pitten, maar hij is wel echt f ...
Ja deze heb ik ook, met extra hoes die kan makkelijk in de wasmachine. Het is echt heerlijk en helpt ook bij bekkenpijn
4 jaar geleden
Ik had eerst een doomoo maar wat een vreselijk ding voor die prijs! Model is er heel snel uit, werd met de dag leger en elke x als je de hoes eraf haalt om in de was te doen vielen 1000 van die mini balletjes of wat t was eruit. Dus echt een tegenvaller voor mij dan.
Heb nu 1 van kruidvat, toevallig tegengekomen was afgeprijsd toen voor 7,50 en ben er tevreden mee!
4 jaar geleden
Ik slaap al 10 weken met deze. Helemaal fantastisch, ik denk dat ik nooit meer zonder kan.
Hij is lekker groot, maar wel heeel handelbaar en soepel. Geen stug ding maar ik lig nu wel heerlijk in m’n eigen domein. Die uitsparing voor je arm is ook echt een uitvinding!
https://www.bol.com/nl/nl/p/osteomedix-zwangerschapskussen-met-extra-kussen-aanpasbaar-design-ondersteuning-voor-rug-heupen-benen-buik-voor-zwangere-vrouwen-voedingskussen/9300000035275469/?s2a=
4 jaar geleden
Reactie op Kara1985
Ik slaap ook met die van de Hema. Het enige nadeel is dat ze maar 1 hoes he ...
Laatst zag ik in de winkel wel nog een andere hoes, een bruine ipv de witte met stippen!
4 jaar geleden
Snoozzz echt een aanrader!! Ook te gebruiken als voedingskussen en babynestje 🌸