22 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb gewoon goedkope schuimoordoppen. Heb de camera aan staan naast ons met geluid. Niet te hard zodat je de kleine geluidjes niet hoort maar als ze huilen hoor ik het wel

3 jaar geleden

Ja ik slaap ook met oordoppen omdat ik van ieder geluidje dat de baby maakt wakker werd.. Ik wordt nog wel gewoon wakker als hij echt wakker is, ook voordat ie gaat huilen hoor. Maar het dempt wel de geluidjes als ie even kreunt ofzo. Helpt mij iig wel

3 jaar geleden

Yes ik slaap met oordoppen maar hoor nog steeds wel als baby heel beweeglijk is of jammert. Baby ligt in ledikant bij ons op de kamer onder nunki lakentje dus hij ligt goed strak ingestopt. Dat helpt wel, hij blijft bijna altijd in dezelfde positie liggen. Hij komt nog 2x per nacht en dan ben ik er altijd direct bij, zonder dat hij overstuur is of hard huilt. Ik kan niet meer zonder oordoppen!

3 jaar geleden

Ik ook toen hij nog bij ons op de kamer lag, was nog steeds eerder wakker dan mijn vriend.

3 jaar geleden

Ik slaap ook met oordopjes, de baby ligt nog in de cosleeper en een gedeelte van de nacht ook bij me in bed. Ik hoor het iig als ze wakker wordt, maar veel minder van de zuchtjes en geschuif. Als ik om een of andere reden bezorgd ben, doe ik één oordopje iets losser in om meer te horen. Maar vaak tijdens de nacht druk ik hem weer steviger in als ik weer genoeg heb van die onrust 😂

3 jaar geleden

Ja doe ik ook!

3 jaar geleden

Ik slaap als ik echt wat dieper wil slapen omdat ik heel moe ben wel met oordopjes. Ik merk dat ik dan iets minder snel wakker wordt (en mijn soms eerder bij het ledikant staat dan ik). Maar dat compenseert alle nachten dat ik wakker word.

3 jaar geleden

Ik heb geen babyphone meer aanstaan omdat ik wel wakker wordt van haar. Maar eerst deed ik de babyphone gedempt aanzetten dus alleen als ze ging huilen ging die aan en niet bij elke kreuntje. Maar dat kan natuurlijk niet bij elke babyphone.

3 jaar geleden

Ik hoor mijn vriend ademen. Heb hier een verschrikkelijke hekel aan en aangezien hij niet kan stoppen met ademen, slaap ik ook met oordopjes in. Ik hoor de babyfoon nog prima!

3 jaar geleden

Reactie op koos_naamloos

Ik hoor mijn vriend ademen. Heb hier een verschrikkelijke hekel aan en aang ...
Haha ik hoop dat die niet stopt met ademen 😅

3 jaar geleden

Reactie op koos_naamloos

Ik hoor mijn vriend ademen. Heb hier een verschrikkelijke hekel aan en aang ...
Hahahaha precies om dit 'probleem' heb ik ook oordoppen 🤣 zo vervelend dat die mannen (hard) ademen. Gelukkig geen snurken hier, ander had ie een kussen op zn kop gehad😂

3 jaar geleden

Yes, hier slaap ik gewoon met oordopjes in als mijn partner ook thuis is (als hij weg is voor werk doe ik het niet, want dan voel ik me niet helemaal veilig alleen in huis 🤷‍♀️). Maar slaap dus vaak met oordopjes in, dan wordt ik minder sneller wakker van mn partner of de hond die beneden zich omdraait in zn mand 😂. Mn kindje licht naast me en van zijn gedraaid word ik gewoon wakker. Misschien niet helemaal hetzelfde als je kindje in een andere kamer ligt, maar ik zou het gewoon een nachtje proberen. Ik denk dat je wel wakkert wordt van je kleintje hoor, en anders laat ie zich vast harder horen 😬

3 jaar geleden

Reactie op Zomer21

Yes, hier slaap ik gewoon met oordopjes in als mijn partner ook thuis is (a ...
Ligt *

3 jaar geleden

Jep.. hier een lichte slaper en ik slaap tegenwoordig met oordopjes in en een lapie op me hoofd

3 jaar geleden

Ik slaap al jaren met oordoppen in. Ook omdat ik overal wakker van wordt. Maar ik hoor mijn dochter nog alsof ik zonder oordoppen slaap. Ik ben te alert helaas. Maar je kan het zeker proberen

3 jaar geleden

Onze dochter slaapt bij mij in bed. En ik heb ook oordoppen in. Ik kan anders ook niet slapen. Zij heeft de white noise aan, en mijn man ligt op de achtergrond soms ook te snurken. Ik hoor mijn dochter wel als er iets is. Hoe dat zit met een baby op de andere kamer met babyphone weet ik dus niet.. omdat ik mijn dochter direct naast me heb liggen. Maar ik denk dat als je de babyphone hard genoeg aan hebt, en als ze huilt dat je echt wel het hoort hoor.. 😀

3 jaar geleden

Reactie op Zomer21

Yes, hier slaap ik gewoon met oordopjes in als mijn partner ook thuis is (a ...
Je zou zeggen de hond blaft toch wel als er een inbreker komt? Ik heb die van mij direct voor de slaapkamer liggen dus die waarschuwt me wel denk ik dan altijd. 😝 nou ja, en als die inbreker eenmaal binnen is doe ik maar alsof ik slaap I guess. 🥴😅

3 jaar geleden

Die zijn het beste vind ik! Voordat je dure oordoppen aanschaft zou ik die eerst proberen. 😀 zijn lekker zacht en blijven goed zitten. En ik hoor mijn man er soms nog steeds heel zachtjes mee op de achtergrond snurken.

3 jaar geleden

Ik slaap ook met oordoppen! Eerst met onze zoon op de kamer. Daarna in andere kamer met babyfoon op slaapkamer. En nu zonder babyfoon en heb nog steeds oordoppen in. Op de een of andere manier word ik echt nog wakker van de huiltjes maar verder van ander geluid niet/nauwelijks. Ideaal om wel goed te slapen en toch je kind wel te horen huilen.

3 jaar geleden

In de nachten dat ik moet werken slaap ik met oordoppen, de andere nachten zonder omdat ik er niet te veel aan wil wennen