12 Reacties

2 jaar geleden

Bij ons een bal, blokken, stiften en simpele bakjes. En we hebben buiten een schommel die ze geweldig vindt

2 jaar geleden

Wij hebben de zeven vriendjes van Grimms in bakjes. Die zijn heel leuk! Poppetjes in de bakjes en er weer uit, en straks ook kleuren sorteren. Ze gebruikt het bordje ook als dienblad om mij de poppetjes te brengen, en is super trots als de poppetjes er op blijven staan en niet naar beneden vallen. 馃グ

2 jaar geleden

De sorteerboom met ringetjes van Grimms. De kleine ringetjes heb ik nog even weggepakt. Maar ze vindt het nu al heel leuk om de grote ringen er aan te hangen. Ik leg ze soms ook een beetje verspreid over de vloer, zodat ze er een beetje meer voor moet doen. Ook leuk is dan om de ringetjes in een doos met een ingeknipte gleuf te stoppen. (Of de grapat permanence box) Ook leuk is (Grimms) muntjes in een gleuf steken.

2 jaar geleden

Met blokjes stapelen begint ze nu ook. En de scoot n ride en bobby car zijn ook heel geliefd.

2 jaar geleden

Loopwagens, boekjes, al het soort speelgoed waar iets in iets anders past (stapelbekers, blokjes in een doosje, emmertje), zandbak en alles dat los en vast zit. Wil heel graag overal op klimmen. Hij zit nu in een fase dat hij heel graag wil dat we samen met hem lezen. Dus dan brengt hij ons steeds boekjes en klimt naast ons op de bank. Echt heel schattig.

2 jaar geleden

Nog een aanvulling op de rest, hier is duplo voor de jongsten ook een succes. Ze heeft de wortel die je water kan geven. En sinds een paar dagen loopt ze met ene bakje rond als 'tasje' en stopt er dan van alles in. Ook houten fruit en groente van de lidl die je van elkaar af kan trekken met klittenband.

2 jaar geleden

Sinds zijn geboorte lezen we heel veel boekjes. Hij komt nu zelf met boekjes aanzetten die hij wil lezen. Klimt op de bank en wil naast mij zitten ipv op schoot. Zijn eigen keukentje met benodigdheden Bal (die is echt favoriet). Eerst was het alleen gooien maar nu is het ook kruipen en dan met de hand wegslaan en er weer achteraan kruipen Auto's en alles met wielen, dus ook zijn loopfiets en loopkar (maar ook voertuigen zonder wielen zoals een boot waarbij hij hetzelfde geluid maakt 馃槅) Blokkentoren (eerder alleen omgooien) maar nu begint hij zelf te stapelen en de blokjes in elkaar te schuiven.

2 jaar geleden

Hetzelfde eigenlijk wat iedereen noemt. Als aanvulling nog zo'n hamerbankje met stokjes in gaatjes. Gaat hij ze er heel zorgvuldig indien

2 jaar geleden

Oja en een keukentje. Begint nu ook in het pannetje te roeren en geeft je een hapje.

2 jaar geleden

Hier is een leeg theedoosje met een paar wasknijpers favoriet. Of (oude) sokken in een oude doos. De hele dag alles erin en eruit doen 馃榿

2 jaar geleden

Reactie op Marjo_

Hier is een leeg theedoosje met een paar wasknijpers favoriet. Of (oude) so ...
Hahaha ik dacht al ben ik de enige die dat doet xD

2 jaar geleden

In de zandbak buiten, op een loopfietsje (bandits &angels) achter loopwagentje, mushi stapeltoren, boekjes, bal, theesetje etc