19 Reacties

3 jaar geleden

Hier zijn rupsje rammelaar van vtech, clip clop rammelaar van playgro en sophie de giraf bijtring echt favoriet. Ook heeft action van die kraakdoekjes/knuffeltjes, die vind ze ook erg leuk

3 jaar geleden

Hier is de mushie bijtspeelbal favoriet. Kan ze goed vastpakken met haar handjes en op sabbelen. Deze: https://www.prenatal.nl/speelgoed-en-cadeau/cadeau-artikelen/kraamcadeaus/mushie-bijtspeelgoed-bal-138362.html En bij de kruidvat hebben ze vaak leuke kleurrijke dingen voor een leuk prijsje

3 jaar geleden

Jaa de Mushie bijtbal is hier ook populair! De echt grote favoriet is Freddie de Vuurvlieg, alles zit erin wat interessant is. Krakende vleugels, genoeg flapjes en dingen om vast te pakken en in je mond te stoppen en een belletje. Ze vind hem geweldig!

3 jaar geleden

Hier is Freddie ook favoriet!

3 jaar geleden

Bij ons is dit paardje van play gro favoriet! En de loops speelgoed ringen.

3 jaar geleden

Reactie op Simba4

Jaa de Mushie bijtbal is hier ook populair! De echt grote favoriet is Fre ...
Onze dochter vindt deze ook geweldig!!

3 jaar geleden

Reactie op Simba4

Jaa de Mushie bijtbal is hier ook populair! De echt grote favoriet is Fre ...
Jaa bij ons ook een kleintje die superfan is van Freddie!

3 jaar geleden

Deze vindt ons kind fantastisch: https://www.hema.nl/baby/babyspeelgoed/ram ...
Onze dochter is ook helemaal gek van deze ring. En de loops : Bekijk Playgro Gekleurde Schakelringen - Loopy loops - Kinderwagen accessoires - 24 stuks - Verschillende Bijtprofielen op: https://www.bol.com/nl/p/playgro-gekleurde-schakelringen-loopy-loops-kinderwagen-accessoires-24-stuks-verschillende-bijtprofielen/9200000025051849?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

3 jaar geleden

De babygym vd Ikea, staan vaak op marktplaats ook

3 jaar geleden

Favo's van mijn dochtertje 4,5 maand: De mushie bijtbal en mushie toren. Zwart-wit boekjes kijkt ze graag naar. Bloemrammelaar en het bloemknisperboekje, allebei van Little Dutch. Zijn o.a. te koop bij de Prenatal.

3 jaar geleden

Ook bij onze derde is een Oball weer mateloos populair. En ritselboekjes

3 jaar geleden

Onze dochter vind alles wat ze goed vast kan pakken leuk. Wij hebben het autostoelspeeltje van little dutch vaak gewoon los zodat ze daarmee kan spelen. Ook vind ze cliphangers erg leuk met belletjes eraan etc. Erg handig want die kan je zowat overal aan vast maken :)

3 jaar geleden

Reactie op Mariek3

Ook bij onze derde is een Oball weer mateloos populair. En ritselboekjes
Hier ook Oball fan! Gewoon de meest simpele, kale bal :)

3 jaar geleden

Reactie op Ellis1ebaby

Onze dochter is ook helemaal gek van deze ring. En de loops : Bekijk Playg ...
Deze ringen zijn fantastisch! Nu leuk als rammelaar ofzo maar mn zoontje van 2 speelt er weer met z'n eigen fantasie mee.

3 jaar geleden

Ik heb een little dutch baby gym met drie knuffeltjes er aan, die begint ze nu leuk te vinden. Van playgro heb ik het knuffeltje die hier al benoemd is, en de ringen. Ook heb ik een knisper boekje en van de action knisper knuffels (een unicorn, schaap en een konijn) ik heb wat stoffen rammelaren, die vind ze redelijk te doen. Oh en de lepels van haar eten zijn reuze interessant voor de grijp grage handjes.

3 jaar geleden

Nav deze topic Freddie de Vuurvlieg aangeschaft (mijn man noemt hem steevast Freddie de Fruitvlieg 馃槀) en is een grote hit. 馃榾

3 jaar geleden

Van little dutch de vlinder (knisper en geluid) van NUBDY een setje sleutels met bijt materiaal eraan (kruidvat gekocht) En een houten speelring met balletjes eraan (cadeau gekregen)

3 jaar geleden

Die van mij vind alles leuk behalve speelgoed.. zakjes plastic, bubbeltjes plastic, de afstandbediening, me telefoon, inpakpapier, wc papier.. 馃ぃ