6 Reacties

6 maanden geleden

Ik weet niet wat je al hebt.. maar hier blijven magnetische tegels een hit. Verder volg ik graag voor meer tips

6 maanden geleden

Reactie op MathilvdW

Ik weet niet wat je al hebt.. maar hier blijven magnetische tegels een hit. ...
Het is alsof ik mezelf nu hoor.. magnetisch tegels hebben we! Maar volg nu ook verder☺️

5 maanden geleden

Wij hebben sinds kort een knikkerbaan van Hubelino, die kan op de duplo. Nu is de duplo ineens ook weer helemaal leuk 😀 Treinbanen zijn ook een succes (zowel duplo als brio). Wat ook goed kan werken is om speelgoed een tijdje weg te leggen en daarna weer terug te halen. Wij proberen zo een beetje te rouleren met het speelgoed.

5 maanden geleden

Hier is het spelen veelal vervangen door tekenen en knutselen, dus dat bied ik uitgebreider aan.

5 maanden geleden

Oldschool houten parkeergarage en een grote zak vol met auto’s (via familie met grote jongens dus een jarenlange verzameling aan auto’s) speelt hij elke dag mee. En puzzels maakt hij ook veel. Buiten op de trampoline met diverse ballen. Ik heb in huis een glijbaan/huisje van feber. Het was de bedoeling dat ie naar buiten zou gaan maar staat al 2 jaar binnen, daar speelt hij met al zn speelgoed in, op en af (met recht een open einde speelgoed😉)

5 maanden geleden

Naast de bouwstenen en autootjes ook een buiten speel barbecue gekocht. Hiernaast blijft de ‘pizza kar’ en ijsjes maken ook erg interessant!