6 Reacties

3 jaar geleden

zolang je kindjr ook gewoon kan slapen in de kamer waarom niet. met 1 jaar had ik een traphekje bij zijn kamerz en als ik dan alles ging schoonmakenz en alles aan het luchten was dan ging hij in zn kamertje spelen.... de box gebruikte ik toen vrijwel niet meer en had hij een grotere speelruimte

3 jaar geleden

Onze kleine man speelt iedere ochtend na zijn nachtslaap, zo krijgen wij nog wat opsta tijd en hij vind het heel lekker om even wakker te worden. Daarna is het flesjes tijd. Hij valt tijdens dutjes en slaapjes zelf in slaap in zijn kamer waar hij ook iedere dag speelt. Wij ervaren er geen problemen mee

3 jaar geleden

Ik begrijp je vraag maar volgens mij was dat juist in t bedje. En nu ze groter worden is het ook weer anders.

3 jaar geleden

Ik heb een traphekje in zijn slaapkamerdeur. Als ik boven bezig ben op welk moment van de dag dan zet ik hem heerlijk in z’n kamer en daar speelt hij met speelgoed wat daar staat. Heb ik ook zo gedaan bij de andere kids. Ging/gaat prima.

3 jaar geleden

Ik laat onze dochter soms ook gewoon in haar bedje spelen als ik boven aan het schoonmaken bent. Ik haal haar bedje dan leeg, dus dekentje, knuffeltje eruit en speelgoed erin. En als ze gaat slapen, speelgoed eruit en dekentje en knuffeltje erin

3 jaar geleden

Ik doe alleen nooit speelgoed in zn bedje als hij zn slaapzak aanheeft , zodat er wel een 'duidelijker' verschil is dat het slaap tijd/ is.