7 Reacties

vor 10 Monaten

Pfff wij konden het ook niet meer handelen. Ze heeft een week bij ons in bed gelegen. De eerste nacht ongeveer gehuild tot +- 3 uur.. tweede tot 2.. derde tot 11.. en konden haar absoluut niet in dr eigen bed leggen. Nu sinds gister weer in dr eigen bed... Houd vol 🥰

vor 10 Monaten

Ja wij ook. Ik dacht eerst dat er nog geen sprong was want het voelt alsof sprong 8 gisteren nog was maar toch wel in sprong 9. Ppfff, het is echt ff pittig. Zo aan mij vast geplakt. Als ik al ga plassen is het al huilen. Geen tips helaas, dag voor dag er doorheen. Ik hou mij vaak maar voor dat mijn zoontje het zwaarder heeft dan ik. Maar ik ben ook vaak wel blij als mijn man thuis komt uit zijn werk. Ik heb ook nog een 3 jarige rondlopen die aandacht wilt 😅

vor 10 Monaten

Hier gaan de nachten wel goed (even afkloppen), maar hebben we wel een beduidend humeuriger meisje (zacht uitgedrukt 😂) en ze wil alleen maar bij mij zijn terwijl ze dat nooit zo extreem heeft gehad. On a possitive note: na deze nog maar 1 sprong!😜

vor 10 Monaten

Oh jongens ik ben blij dat ik niet de enige ben. WAT EEN HEL! Ik dachr dat hij ziek was, maar het moet een sprong zijn. Ontroostbaar huilen voor t slapen gaan. Jammerig, continue bij mij willen zijn, boos zijn. Timing dit hoor op vakantie

vor 10 Monaten

Reactie op Kimhmn

Hier gaan de nachten wel goed (even afkloppen), maar hebben we wel een bedu ...
Disclaimer: jinxed it! Vannacht geen goede nacht gehad 😂

vor 10 Monaten

Ja hier hetzelfde! Wat een hel😅

vor 10 Monaten

Jaa wij ook vannacht enorm verdrietig wakker geworden en heeft zo 3 uur geduurd voordat ze in slaap viel ik hou maar in gedachte is een fase maar best belangrijk dag op me werk dus is wel vervelend met minder slaap Maarja en vind het naar dat ze zo verdrietig is hopen dat de sprong snel over is