14 Reacties

10 maanden geleden

Klinkt wel als een sprong. Ik heb het nu ook. Volgens mijn boek duurt deze sprong van week 55 tot 59. En je moet uitgaan van de uitgerekende datum. Weet niet of je dat al deed. Mijn dochter slaapt ook ineens super slecht. 3x per nacht wakker, slecht kunnen inslapen in de avond. Veel huilen om alles en niets. Ik ben wel van plan om een leertoren aan te schaffen, want ik kom ook niet tot koken.

10 maanden geleden

Wij hebben een leertoren voor de oudste. De jongste loopt nog niet en staat nog niet stevig genoeg om daar ook op te kunnen staan. Maar wel een super aankoop geweest. Dus zou het zeker doen!

10 maanden geleden

Reactie op EGRKB

Wij hebben een leertoren voor de oudste. De jongste loopt nog niet en staat ...
Dankjewel voor je reactie. Off topic: wat voor leertoren hebben jullie? En wat is handig om op te letten bij aanschaf?

10 maanden geleden

Klinkt als verlatingsansgt, mijn zoontje had dit ook heel erg.

10 maanden geleden

Wij hebben het hier ook... Zoontje is van 11 april. Eerst was het savonds gillen met inslapen, dat dachten we opgelost te hebben door 1 slaapje te doen overdag maar helaas. De avonden en nachten zijn drama, bij ons in bed etc. Slaapt weer twee keer want is natuurlijk super moe door de nacht, probeer hem dan ook weer niet teveel te laten slapen. Wij weten ook niet wat t is, maar vermoeiend is het wel ja...

10 maanden geleden

Reactie op FLM90

Dankjewel voor je reactie. Off topic: wat voor leertoren hebben jullie? En ...
Wij hebben die van ette tette. Ik vond het bij die fijm dat er extra beugel in de rug zit zodat ze minder makkelijk naar achter vallen. Inmiddels is die er tussen uit want 3 jarige kan er anders niet meer onder door klimmen. Verder gewoon even goed kijken... Oh en ons zoontje is wel 1x op zij gevallen. Maar dat is omdat hij van klimmen houdt en op dag 2 dacht dat wel ff te kunnen doen via de zijkant. Blijf opletten 🙈

10 maanden geleden

Reactie op Xsrd

Klinkt als verlatingsansgt, mijn zoontje had dit ook heel erg.
En dat werd weer minder? Welke periode heeft hij dat gehad?

10 maanden geleden

Hier hetzelfde hoor, meneer is van 9 april. Nu veel huilen in de avond en alleen stil als hij bij ons is. Soms slaapt hij de nacht door, soms wordt hij meerdere malen wakker. Altijd bij terug in bed leggen gelijk huilen. We nemen m dan maar tussen ons in, dan slaapt hij gelukkig gelijk en wij ook nog een beetje. Maar lijkt dus echt op verlatingsangst.

10 maanden geleden

Dochter van uitgerekend 7 april zit volgens de app sinds een dag of twee in sprong 9 😅

10 maanden geleden

Hier hetzelfde. Zoontje is van 9 april. Slapen is drama vooral in de avond, duurt wel 1/1,5u voor dat hij slaapt. Elke nacht tussen 04/05 wilt hij niet meer slapen alleen maar tussen ons in, merken wel echt dat het de verlatingsangst is. Middag dutje gaat ook heel slecht.. Verder heel humeurtig en huilerig. Sprong 9 komt er met 10 dagen aan. Maar idee dat hij er nu al in zit al 4 weken 😆

10 maanden geleden

Dan zit je zoontje zeker wel in een sprong! Mijn zoontje is van 11 april en zit nu 5 dagen in sprong 9. Nou die merken we wel als hij zin zinnetje niet krijgt haha

10 maanden geleden

Reactie op jojo-chan

Dochter van uitgerekend 7 april zit volgens de app sinds een dag of twee in ...
Toen ik dit schreef dacht ik nog dat het meeviel. De app zei sprong maar ik dacht dat mijn meisje alleen door onze vakantie en een buikgriepje uit haar hum was. Maar ik begin te vermoeden dat het echt sprong 9 is en dat het wel eens pittig kan worden. De heeeele dag aan de borst willen hangen... Schreeuwen en krijsen als ze haar zin niet krijgt of als een van ons de kamer verlaat. 😔 Zo ken ik haar helemaal niet, het is zo'n makkelijk en rustig meisje!

10 maanden geleden

Reactie op jojo-chan

Toen ik dit schreef dacht ik nog dat het meeviel. De app zei sprong maar ik ...
Ja dat hebben we dus ook precies hetzelfde. Zit alleen maar aan je vast geplakt...

10 maanden geleden

Iemand die dit ook herkent. Buitenshuis is hij een engeltje. Ben ik bij mijn moeder met hem ook, ik kan hem corrigeren en niks aan de hand. Vermaakt zich daar ook heerlijk. Ik loop mijn huis binnen en meneer vermaakt zich helemaal niet. En bij alles wat die niet mag een driftbui😒 en ik weet zeker dat ik binnenshuis hetzelfde handel als buitenshuis of bijvoorbeeld bij oma. Ik snap er niks van😅