6 Reacties

één maand geleden

Ons zoontje had het ook vanaf 2 jaar. Wat hielp: niet met een te lege maag gaan rijden en vooral goed naar buiten laten kijken. Het begon bij hem in onze zomervakantie en wij hadden toen van die zonneschermpjes op de achterramen geplakt. Zonder die schermpjes ging het veel beter. Maar recht vooruit door het voorraam kijken werkte bij hem het beste. Nu is hij inmiddels 7 en gaat het veel beter, maar heel af en toe heeft hij er nog last van. Dus helemaal voorkomen is lastig.

één maand geleden

Och ja wij ook.. verschrikkelijk

één maand geleden

Ach wat sneu! Wagenziek zijn is echt heel vervelend. Ik heb het zelf ook. Ik moet de weg kunnen zien. Dus ik zit altijd voorin. Zou dat voor jouw kleintje ook helpen?

één maand geleden

Ik had dat vroeger ook tot aan mijn 10e. Bleek dus te komen omdat nadat mijn vader buiten had gerookt en in de auto stapte, dat ik misselijk werd van de sigareten geur waardoor ik moest overgeven🫣😂 nu met warmer weer is, help het om auto raam klein stukje open te doen

één maand geleden

Helpt het als je je dochter voorin de auto zet? Dat helpt bij ons wel namelijk. Let er dan wel op dat dit niet in alle landen mag zoals Frankrijk bijvoorbeeld

19 dagen geleden

Wij hebben dit ook gehad! Bij ons kwam het vaker doordat onze zoon het te warm had. Met minder lagen aan gaat het een stuk beter. Ook muziekje aan en met name op stukken waar veel bochten zijn veel naar buiten wijzen en mee laten kijken. We hebben ook een tijdje van die wagenziektebandjes gebruikt. Kan toeval zijn, maar in de keren dat hij de bandjes omhad ging het goed.