17 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op mc.k
Weet je heel toevallig wat het urencriterium is?
4 jaar geleden
Reactie op Anouuka
Oh correctie! Je kan het anders wel aanvragen maar dan krijg je niet het ma ...
Bedankt voor je reactie! Het maximale zal ik sowieso nooit redden, ik begin pas eind september en kan max doorwerken tot maart als ik mij goed voel. Dat wordt dus een heel sneu bedrag馃槄
4 jaar geleden
Reactie op Maymommy22
Bedankt voor je reactie! Het maximale zal ik sowieso nooit redden, ik begin ...
Het kan zijn dat het uwv daar anders naar kijkt, omdat je net begonnen bent.
Ik ben zelf boekhouder en ik ga straks ook de zez aanvragen. Gelukkig kom ik wel aan de uren.
Mocht je nog geen boekhouder hebben en hulp nodig hebben, help ik je graag. Kijk eens op Facebook bij de IJsselstreek groep
4 jaar geleden
Wat voor werk doe je? Opstarten is spannend, en zwanger zijn ook! :) Hopelijk heb je financieel een vangnet (partner?) en kan je zo juist profiteren van de flexibiliteit als zzp'er.
Verder heb ik helaas geen tips aangezien ik in Duitsland woon en hier al zo'n 7 jaar geleden gestart ben. Wel ben ik in maart begonnen met een 2e zelfstandige activiteit. Daarmee wilde ik juist vanaf het najaar echt aan de weg gaan timmeren maar nu lijkt dat verspilde moeite (en ook geen energie voor)...
4 jaar geleden
Reactie op kelly93
Het kan zijn dat het uwv daar anders naar kijkt, omdat je net begonnen bent ...
Aah wat superlief dankjewel!
4 jaar geleden
Reactie op jojo-chan
Wat voor werk doe je? Opstarten is spannend, en zwanger zijn ook! :) Hopeli ...
Ik ben 2 maanden afgestudeerd als Tandarts en zou eind september aan de slag gaan. Nou hoop ik dat ik dat ga trekken, heb voorlopig maar 3 dagen ingepland. Ik heb gelukkig wel mijn partner al jaren als financiele steun, maar heb altijd kunnen bijverdienen met een bijbaantje. Nu valt dat natuurlijk ook weg en wordt het wat lastiger als ik helemaal niet kan werken :(
4 jaar geleden
Reactie op Maymommy22