17 Reacties

vorig jaar
hi, wij hebben t gekocht voor onze zoon zn eerste verjaardag, dus hebben het nu bijna een jaar in huis. Het blijft één van zn favorieten, hij speelt er elke dag mee. Ook als er andere kinderen hier komen, van verschillende leeftijden, wordt het altijd als één van de eerste dingen gepakt. Komende jaren verwacht ik er nog wel plezier van te hebben dus☺️

vorig jaar
Reactie op LisetteOV
hi, wij hebben t gekocht voor onze zoon zn eerste verjaardag, dus hebben he ...
hmmm dat is leuk! thanks voor je reactie

vorig jaar
wij hebben het ook voor haar eerste verjaardag gekocht. wordt met regelmaat gebruikt. nu vooral leuk om op te klimmen of als poppenbedje bv. maar juist zo leuk omdat het strakjes gebruikt kan worden om te sorteren, van steen naar steen te springen etc...

vorig jaar
Jaa! Gekocht met Black Friday. Set van 6x Stapelstein voor 157,50. Was toen een BF actie en had 10% extra via inschrijving van de nieuwsbrief.
Ik vond het wel een flinke investering maar zag dat de originele op marktplaats ook nog voor zoiets verkocht werden dus vond het afbreukrisico verwaarloosbaar :)
Ze worden hier gebruikt om een toren te maken, of klimtoestel (overstappen), bakje om in te zitten, bakjes om te sorteren, alles achter elkaar is het weer een trein, dan weer een poppenbedje, krukje om op te zitten (zelf ook heel fijn haha).
Heb ook de ali versie voorbij zien komen maar durfde dat toch niet aan met of het allemaal BPA free is en dat soort dingen. Toch voor de originele gegaan om de eerste reden.
Ik ben er erg blij mee!

vorig jaar
Reactie op rstm
Yes, tweedehands via Marktplaats en onze dochter vindt ze heel leuk om mee ...
Haha dit doet onze peuter ook bij het kdv, vindt hij een gele leuk grapje!
Thuis hebben we stapstenen van een ander merk, driehoeken in verschillende hoogtes. Ook super leuk, wordt vaak een heel parcours mee gebouwd icm kruiptunnel en opvouwbare gymmat van ikea. Super leuk !

vorig jaar
Reactie op Lentebaby2
Haha dit doet onze peuter ook bij het kdv, vindt hij een gele leuk grapje!
...
welk merk hebben jullie?

vorig jaar
Reactie op Celine1234
welk merk hebben jullie?
Ik heb even gekeken, ze zijn van Gonge. Heb een set van 6

vorig jaar
Reactie op Syl689
Waar heeft u ze toen gekocht? Ik kan nog wel even wachten 😅
Ik heb ze hier besteld, kreeg er toen ook met de actie nog 6 pittenzakjes bij in de kleuren van de stenen.
https://www.eindeloos-speelplezier.nl

vorig jaar
Ik vind die dingen veel te duur. Heb van die kaarsenborden gekocht bij de action, gewoon van plastic. Die stapelt ze ook en legt ze zelf neer als parcours.
Prima haha

vorig jaar
Ja ik heb stepping stones. Heb ze van alie expres. Heb er 8 en dat kostte maar 40 euro. Mijn dochter is bijna 2 en ze vind ze erg leuk. Ze gebruikt ze om te stapelen, om op te zitten, als hoedje, om haar knuffels in de stoppen. Sinds kort zijn we haar ook aan het leren er overheen te lopen. Dit vind ze helemaal geweldig maar ze heeft de balans nog niet. Dus wel een handje vast. Maar deze zijn echt van prima kwaliteit. Ik kan er zelf ook overheen lopen met mijn flinke zwangerschaps gewicht.....lol