8 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben allebei en vind zeker de tafelblad ideaal! Zo kan ik er speelgoed opleggen. Of als hij zelf gaat eten leg ik losse stukjes op het blad. Die hij daarvan kan pakken. Wij hebben geen grote eettafel dus ik vind het ook wel handig dat hij door het blad dus niet gemakkelijk met zn handjes bij spullen aan tafel komt.

3 jaar geleden

Wij hebben geen verkleiner (wel die babyset uiteraard maar dat bedoel je niet denk ik?). Je zou ook een kussen achter haar rug kunnen doen voor the time being. Wij hebben het tafelblad en zijn er heel blij mee. We kunnen daar stukjes brood opleggen voor haar en het is fijn dat ze wat afstand heeft tot de tafel want anders is niks veilig. We waren laatst op bezoek bij iemand en die had een kinderstoel zonder blad, ik wist meteen dat het een goede investering is geweest馃ぃ

3 jaar geleden

Bij ons deed hij dat ook in het stoeltje, wij hebben wel gewoon het kussentje erin. Maar sinds we een blad ervoor aan hebben, zit hij perfect. Hij vind het ook echt leuk!

3 jaar geleden

M鈥檔 zoontje van 20 maanden gebruikt ook nog zo鈥檔 kussentje

3 jaar geleden

Reactie op Alocart

M鈥檔 zoontje van 20 maanden gebruikt ook nog zo鈥檔 kussentje
En zo鈥檔 tafelblad is heel fijn. Veel rommel, ook een beetje steun als ze nog jong zijn en niet per ongeluk vingers tussen de tafel en het stoeltje

3 jaar geleden

Ok茅 dankjewel! Dan ga ik eerst kijken naar een tafelblad en dan even kijken hoe ze dan zit!

3 jaar geleden

Tafelblad is voor mij onmisbaar. Maar wij doen rapley en onze dame weet heel goed dat ze zelf haar eten pakken mag dus pakt ze ook gewoon aaalles waar ze maar bij kan. Dan heb ik haar liever een stukje van de eettafel af 馃槀

3 jaar geleden

https://www.ikea.com/nl/nl/p/antilop-kinderstoelkussen-wit-30449748/ Ik heb deze als stoelverkleiner op de Stokke in combinatie met het tafelblad. Naarmate hij beter kan zitten en groeit laat ik er steeds wat lucht uitlopen.