11 Reacties

3 jaar geleden

Dat klopt niet eens, ik zou een klacht indienen. Hun horen voor jou opvang te regelen als het je vaste dag is en geen “bijzondere dag is”

3 jaar geleden

Reactie op kdasguney

Dat klopt niet eens, ik zou een klacht indienen. Hun horen voor jou opvang ...
Ja deze gang van zaken verbaasde mij dus ook nogal..😅 best vreemd want het is een grote organisatie dus vind het moeilijk te geloven dat ik de enige ben die hierover valt..

3 jaar geleden

Wij hadden het zelfde, maar kregen later bericht dat we hier toch een financiële compensatie voor krijgen. Kan je je kindje anders niet afmelden voor die middag? Dan krijg je de uren tenminste nog terug?

3 jaar geleden

Reactie op steffie93s

Wij hadden het zelfde, maar kregen later bericht dat we hier toch een finan ...
Afmelden maakt bij ons geen verschil want wij hebben een vast uren contract ivm flex. Ik heb nu een mail naar het hoofdkantoor gestuurd. Benieuwd wat ze zeggen😅

3 jaar geleden

Ik heb 10 jaar in de kinderopvang gewerkt en ook bij meerdere organisaties. Bij elke organisatie waar ik werkte hadden we 1 studiedag per jaar. Op deze studiedag deden wij onze ehbo en bhv cursus op locaties. Dus ik vind het niet zo vreemd🤭

3 jaar geleden

Reactie op BabyboyL

Ik heb 10 jaar in de kinderopvang gewerkt en ook bij meerdere organisaties. ...
De studiedag zelf is ook niet waarover ik val. Het feit dat wij wel voor die dag opvang betalen wel hahaha. Weet jij hoe dat gedeelte geregeld was?

3 jaar geleden

Reactie op Kimhmn

De studiedag zelf is ook niet waarover ik val. Het feit dat wij wel voor di ...
Oeps sorry, las met een half oog denk ik😂 Ik weet niet precies hoe het overal zat, was voor mij toen niet zo interessant natuurlijk. Ik weet wel dat bij een (grote) organisatie werd gezegd dat ouders het als ruildag konden gebruiken. Alleen met de kinderopvang gekte konden ouders dus nooit ruilen.. maar dat mocht dus toen wel zo gezegd worden. En waar zoontje nu zelf naar toe gaat hebben ze ook een studiedag maar daar staat het in het contract welke dagen ze dicht zijn (dus nationale feestdagen maar ook 'speciale' dagen die zij zelf kiezen). En dan is het dus wettelijk zo gezien net als nationale feestdagen omdat je er voor tekent. Soms kan het wel wat omslachtig in contracten staan. Ik weet niet precies hoe het is als er schriftelijk niks van te voren over duidelijk is gemaakt, lijkt mij dat je dan óf niet betaald óf een ruildag kan doen (alleen let dan weer op dat je dus eigenlijk nooit kan ruilen bij vele organisaties😒). Zou het zeker neerleggen bij het hoofdkantoor maar je kan ook altijd contact opnemen met BoInk. Die hebben ook vaak goede tips en informatie!

3 jaar geleden

Reactie op BabyboyL

Oeps sorry, las met een half oog denk ik😂 Ik weet niet precies hoe het ov ...
Thanks voor je reactie! Het enige wat in het huisreglement staat is dat ze met officiële feestdagen gesloten zijn en op 5 en 31 december eerder sluiten. Verder niks over speciale- of studiedagen dus volgens mij mag het niet wat ze doen..🙈

3 jaar geleden

Reactie op Kimhmn

Thanks voor je reactie! Het enige wat in het huisreglement staat is dat ze ...
Hmm vind het ook wel bijzonder dat je er nergens iets over terug kan vinden! Laat even weten wat het hoofdkantoor zegt. Ik zit er nu ook veel aan te denken dus ben heel benieuwd wat hun antwoord is😂

3 jaar geleden

Heb je het reglement van de kinderopvang organisatie al gelezen? Hier staat het bij ons in beschreven. In het contract wordt bij ons naar dit reglement verwezen

3 jaar geleden

Heb je het reglement van de kinderopvang organisatie al gelezen? Hier staat ...
Yes heb ik doorgenomen maar daar worden alleen nationale feestdagen benoemd..