10 Reacties

4 jaar geleden

Ik had ergens gelezen, ik denk Consumentenbond ofzo, dat armpjes omhoog bakeren streng wordt afgeraden. Ik weet niet of dat om deze gaat maar ik snap dus wel dat je hier twijfels bij hebt... De Swaddleme inbakerdoek is wel sowieso in orde, die werd aangeraden in een podcast over huilbaby's door een kinderarts en die bakert de armen met klittenband naar beneden

4 jaar geleden

Hier... Ik weet niet of het hetzelfde idee is maar dan kun je zelf je afweging maken: https://www.consumentenbond.nl/veilig-slapen/inbakerproducten

4 jaar geleden

Ik heb deze al een paar weken, maar begrijp niet heel goed wat er gevaarlijk kan zijn bij het nekje? Het zit niet anders bij het nekje dan een gewone slaapzak (Niet negatief bedoeld maar gewoon geïnteresseerd in wat je bedoeld😊)

4 jaar geleden

Ik had ergens gelezen, ik denk Consumentenbond ofzo, dat armpjes omhoog bak ...
Ik haat het zo erg dat er zo verschillend over alles gedacht word. Ik heb dus juist gehaald doordat toen ik armen naar beneden deed, er werd gezegd en ik heb dat ook gelezen dat het de motoriek van armen verpest 😩 ik vond dit fijner want mijn dochtertje slaapt met handen omhoog.

4 jaar geleden

Hier... Ik weet niet of het hetzelfde idee is maar dan kun je zelf je afweg ...
Dankje!

4 jaar geleden

Reactie op MamaAng

Ik heb deze al een paar weken, maar begrijp niet heel goed wat er gevaarlij ...
Want mijnenveger beweegt haar armen te heftig. Ik dacht straks beweegt ze zoveel naar rechts of links dat ze haar keel pijn doet. Snap je?

4 jaar geleden

Wij hebben deze ook, gezien ons meisje kwaad werd van haar armpjes naar beneden inbakeren. Ik schrik een beetje van het sterke advies tegen omhoog inbakeren, ik ga even inlezen en kom er op terug.

4 jaar geleden

Reactie op lianne1985

Wij hebben deze ook, gezien ons meisje kwaad werd van haar armpjes naar ben ...
Nou hier dus ook. Had totaal niet ergens gelezen dat dit zo afgeraden werd. Ik heb het zelfs op advies van verloskundigen😅

4 jaar geleden

Ik weet niet of het dat ene product is dat wordt afgeraden of sowieso alles met de armen omhoog

4 jaar geleden

Ik kan er geen onderbouwing over vinden, behalve de pluspunten voor slapen met de armpjes omhoog 🤷‍♀️