30 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb zelf een hele grote, geboortedatum in romeinse cijfers en zijn naam heel groot. Dat zal niet je smaak zijn dan. Wat vind je van een geboortebloem?

3 jaar geleden

Ik heb zelf deze al bijna 10 jaar, staat voor een herinnering om van mezelf te houden.. denk er over om er een klein hartje naast te zetten..

3 jaar geleden

Ik heb zelf een hele grote, geboortedatum in romeinse cijfers en zijn naam ...
Geboortedatum in Romeinse cijfers vind ik ook mooi! Naam kan ook zeker mooi zijn hoor, maar ik denk niet dat ik dat bij mezelf leuk vind staan en ga liever voor iets ‘fijns/sierlijks’. Geboortebloem had ik nog niet aan gedacht inderdaad, maar super leuk. Ik ga er naar kijken, dankjewel!😁

3 jaar geleden

Ik ga de geboorte bloemen laten tatoeëren en dan in of naast de steeltjes de geboorte datums van m’n 2 mannetjes wil misschien ooit nog wel iets met de namen maar weer nu nog niet hoe of wat en ben ook te bang spijt te krijgen 😂

3 jaar geleden

Ik heb een varen en een varenknop. De varen ben ik, de varenknop staat voor mijn dochtertje, die nog moet groeien en zich moet ontplooien, die ga ik binnenkort nog een keer bij laten werken, want ik wil de knop iets donkerder. Maar het idee vind ik nog steeds heel mooi🥰

3 jaar geleden

Ik heb gekozen voor een bij. In de bijenwereld is de bij trouw aan zijn bijenkorf en zijn bijenkoningin. De bij toont eer, verantwoordelijkheid, plicht, consistentie, eenheid, familie en saamhorigheid. Daarnaast kunnen andere betekenissen zijn: aliefde en genegenheid, creatie, wijsheid, discipline, teamwork en samenwerking, welsprekendheid, hard werken, opoffering, toewijding, welvaart en adel.

3 jaar geleden

Ik heb de geboortebloem en daarin de naam van mijn zoontje. Voor ons dochtertje komt binnenkort iets soortgelijks.

3 jaar geleden

Naam van mijn zoontje, geboorte datum en tijd en zijn hand in de mijne.

3 jaar geleden

Ik heb van beide kinderen een handafdrukje van toen ze 5 a 6 dagen oud waren en die ga ik laten tatoeëren op mijn arm met watercolor eromheen. Blauw/groen voor mijn zoon en paars/roze voor mijn dochter.

3 jaar geleden

Hier komt eerdaags een geboorte bloem boeket van ons hele gezin.

3 jaar geleden

Ik wil zelf iets met zijn sterrenbeeld. Ons zoontje is een stier dus ik ga voor de stand van de sterren bij zijn teken.

3 jaar geleden

Of dit, met aquarel eromheen. En natuurlijk ook zijn naam erbij. Geboortedatum weet ik niet of ik die erbij wil. Heb ik van onze dochter ook niet.

3 jaar geleden

Ik ga waarschijnlijk zoiets laten zetten voor mijn zoontje, alleen dan de lijnen wat dunner.

3 jaar geleden

Ik wilde eerst zijn geboortebloem. Maar ik wil een tattoo waar mijn ouders trouwbloem, onze trouwbloem en de geboortebloemen van alle kids in zitten. We willen nog 1 of 2 kinderen dus met deze wacht ik nog even, dat het echt een boeket kan worden! We hadden een konijntje op het geboortekaartje, die ga ik wel als tattoo zetten. En daaronder het ritme zijn hartslag van toen ie nog in mn buik zat🤗

3 jaar geleden

Reactie op BabyboyL

Ik wilde eerst zijn geboortebloem. Maar ik wil een tattoo waar mijn ouders ...
Hartslag hebben we van onze dochter ook! Zo blij mee! ❤️

3 jaar geleden

Ik ga de geboorte bloemen toevoegen van m'n beide kids aan m'n huidige tattoo

3 jaar geleden

Ik heb deze tattoo vorig jaar laten zetten toen we ons eerste kindje verloren na 12 weken zwangerschap. Ik laat binnenkort een vogeltje bij zetten op de tak 💕 voor ons meisje

3 jaar geleden

Reactie op Krista1990

Of dit, met aquarel eromheen. En natuurlijk ook zijn naam erbij. Geboorteda ...
Moet je wel even opletten, dit gaat er na verloop van tijd uitzien als een beurse plek. Is ook niet leuk 🫢😎 Ik heb de flower of life als tattoo en toevallig heet onze dochter Zoë, wat ‘leven’ betekent. Ik zie een rode draad;)

3 jaar geleden

Reactie op Krista1990

Hartslag hebben we van onze dochter ook! Zo blij mee! ❤️
Ahh super gaaf ja!! Vind dit zo mooi altijd, ik ga hem na onze vakantie zetten. Kan niet wachten😍 Ook héél gaaf met de naam er zo bij.. brengt ook weer ideeën 🤭

3 jaar geleden

Ik ga een geboortebloem laten tatoeëren. We zijn allebei van april, dus een grote en wat kleinere madelief. De naam van onze dochter begint met een Y, dus ik wil proberen of de stengel met blaadjes van de kleine bloem op een Y kan lijken, zonder dat het te duidelijk een Y is. Ik twijfel nog of ik er ook een viooltje bij wil laten zetten, de geboortemaand van mijn partner. Ik ga er niet vanuit dat wij ooit uit elkaar gaan, maar daar ging ik bij mijn exen ook nooit vanuit 😁 En dan loop ik met ‘iets’ van hem op mijn lijf. Aan de andere kant is het ‘maar’ een viooltje en is hij wel degene die mij moeder maakte, zeg maar.