10 Reacties
2 jaar geleden
2 jaar geleden
Reactie op Wolf92
Oh dat zou ideaal zijn! Super bedankt
2 jaar geleden
Hoe zit de stoel bij haar hoofd en nek? Heeft ze daar wel standaard maten? Dit is het belangrijkste deel van de autostoel. Daarom moet je ook achterwaarts vervoeren want de nek kan een eventuele klap in die positie beter verwerken. De rest van het lichaam herstelt uiteindelijk wel als er wat ernstigs gebeurt. Maar het hoofd en nek niet, daar gaat het om bij een ongeluk
2 jaar geleden
Ik kan de Axkid Reboarder aanbevelen. Wij hebben de Minikid en de Rekid. Ze nemen wel allebei heel veel plek in, dus ik heb nauwelijks plek voorin. Maar ze is ook lang en slank, en ze zit er heel strak in. Zodra ik hem onder aantrek gaat de hoofdsteun op de juiste hoogte, en hij trekt hem strak om haar heupen en over haar schouders. En ze hebben allebei de zwaarste ‘zweedse’ crashtest gehaald. Dus ze zit er ook nog eens heel veilig in. 🥰🙏🏻
De BeSafe reboarders zou ik alternatief ook gekozen hebben. En als het een zitje zou moeten zijn die naar voren gericht is zou ik de cybex anoris t-isize met airbag kiezen! Die komt ook heel goed uit de test.