26 Reacties
4 jaar geleden
4 jaar geleden
Leuke stoel, ik heb hem ook gezien bij de kwantum maar hij is echt roze ipv off white, hou daar rekening mee!
Zelf heb ik deze van de Jysk

4 jaar geleden
Leuke stoel, ik heb hem ook gezien bij de kwantum maar hij is echt roze ipv ...

Ik las dat ookal over beetje oranje roze tint maar als hij meer beige is dan ben ik er als nog blij mee. Ik twijfelde tussen die van Jysk en deze van de kwantum beide erg mooi, maar deze past beter in de kamer. Hopelijk de goede keuze en anders ruilen haha 🙈
4 jaar geleden
Reactie op xbo
Wij hebben hem ook haha! Vind hem niet roze, maar neigt wel wat meer richti ...

Staat heel mooi!
4 jaar geleden
Reactie op Chantix
Wij hebben deze 😄 zit zoooo comfy en vond het wel fijn dat je je armen wat ...

Ook een hele mooie stoel zeg 😍
4 jaar geleden
Mooie stoel! Misschien nog een tip voor mensen die nog een stoel moeten; een hoge rugleuning is fijn! Met ‘s nachts voeden en zelf half in slaap zijn is het fijn om je hoofd ergens tegen aan te leggen en dus beetje weg te dutten.
Ik heb m’n eerste stoel daarom ingeruild voor een andere met een hogere leuning. 🤭
4 jaar geleden
Reactie op mumof2
Mooie stoel! Misschien nog een tip voor mensen die nog een stoel moeten; ee ...
Helemaal mee eens! De oorfauteuil van de Ikea was een ideale combinatie. Daar kunnen mijn ogen ook goed bij dichtvallen.
Maar ik heb voor de nachtvoeding (borstvoeding) vooral veel liggend gevoed.
4 jaar geleden
Die van ons is binnen zit heerlijk en ik ben er heel erg blij mee. De stoel is nu nog 10% goedkoper! 🥰

4 jaar geleden
Heeft iemand een foto van hoe deze staat in de babykamer? Hij leek vandaag in de winkel wel echt meer roze dan off white inderdaad
4 jaar geleden
Reactie op xbo
Bij deze!

Heel mooi! Bij jou lijkt hij eigenlijk wel wit, terwijl hij in de winkel echt roze leek.