23 Reacties
4 jaar geleden
Hoi hoi, toevallig van de week bij H&M geweest voor zwangerschapsbh! Moet zeggen ze zitten heerlijk en niet al te duur! Heb zonder beugel maar wel met padded! Heb een foto bijgevoegd! Ik heb er nu 4 setje is per 2! Echt een wereld van verschil van push up bh naar deze! Geen pijnlijke borsten meer en je voelt geen bh zitten! AANRADER 😬😀

4 jaar geleden
Bedankt voor de tip 😃 gelijk besteld.. alleen ik kan alleen setje met nude/zwart en nude/wit vinden 😅 ben niet gek op nide.. maarja is beter dan niks 👍🏻 beugeld gaan nu echt vreselijk in de weg zitten 🙈
4 jaar geleden
Bedankt voor de tip 😃 gelijk besteld.. alleen ik kan alleen setje met nude ...
Je hebt er meerdere hoor! Verschillende kleuren
4 jaar geleden
Omg ik had die hm bh's besteld 3 weken geleden, want mn eigen zaten toen al niet meer echt lekker, dus 1 cup groter besteld dan normaal. Heeft de levering vertraging, kwamen ze gister pas aan, en nu in 3 weken zijn mn borsten zoveel gegroeid dat ze al niet meer passen 😂😭
Helaas t kaartje eraf gehaald om te proberen of t echt niet nog even kan, maar die bandjes kruipen zo op dat ik echt wel weer door mag zoeken naar andere bh's 😂👍
4 jaar geleden
Ik vind deze mega fijn zitten. Heb advies gevraagd bij de Prénatal en heb veel bh's gepast. Uiteindelijk was deze voor mij het allerfijnste omdat het veel steun geeft. Wel een cup E moeten kopen 😯!
https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/lingerie/prenatal-voedingsbh-voorgevormd-1366580026.html?dwvar_1366580026_kleurnaam_60=Softgrey&cgid=21#start=1
4 jaar geleden
Ik draag deze van de Hema. Is een superzacht stofje.
https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/padded-bh/padded-bh-zonder-beugel-ultimate-comfort-donkergroen-1000025072.html
4 jaar geleden
Reactie op Hshshs
Ik ben nu 20 weken maar ik heb nog geen groei gemerkt aan mijn borsten. Ben ...
Gelukzak 🙈 nu ben ik wel voor men zwangerschap afgevallen...dus dat de borsten weer gingen groeien nam ik wel aan...had terug een D en vrees dat ik nu een grote E heb...moet dringend gaan zoeken naar een nieuwe bh. Had er onlangs snel in hunkemoller gepast maar achteraf gezien zitten ze echt niet goed en zijn ze te klein vrees ik. Toch een verschil als je altijd beugels gewend bent