26 Reacties

2 jaar geleden

heb bij de Hema zo'n pak gekocht

2 jaar geleden

Reactie op Nancy2009

deze is echt fijn... scheelt een hoop was

2 jaar geleden

Ik zag bij Bonprix in de sale een aantal buitenspeelpakken/broeken. Lidl had laatst ook online pakken te koop.

2 jaar geleden

ik koop via Vinted kledingpakketjes, als het vies wordt of kapot gaat is het niet zo erg omdat het goedkoop is. op het platform ook een regenbroek met bretels gekocht, kan ze lekker in spelen in de zandbak

2 jaar geleden

Hier altijd een oud skipak aan. Helemaal top en nooit nat. Op Vinted scoor je ze voor een paar euro

2 jaar geleden

Reactie op Nancy2009

Is deze warm?? Of moet er nog een jas onder?

2 jaar geleden

Reactie op sabinemarchal

Is deze warm?? Of moet er nog een jas onder?
mijn kleine man heeft het snel warm . als ik denk het is te fris doe ik er een dikke trui onder

2 jaar geleden

Wij hebben deze: https://www.zalando.nl/playshoes-unisex-tuinbroek-gruen-pl326n00b-m11.html Samen met winterjas helemaal top! Hij is gevoerd dus ook net wat warmer voor op een glijbaan of in een zandbak.

2 jaar geleden

Wij hebben een pak van ielm. Bevalt super goed.

2 jaar geleden

Via vinted een pak van IELM gekocht,ideaal!!!

2 jaar geleden

IELM pak❤️

2 jaar geleden

via Lidl of c&a, zowel regenbroekjes met jasjes als regenpakjes en sneeuwpakjes hebben ze. kwaliteit is goed..

2 jaar geleden

in de lidl shop heb je goedkope buitenspeelpakken of regenpakken. werkt hier top!

2 jaar geleden

Wij hebben ook zo’n skipak van de Lidl (het merk heet Lupilu, mocht je op VINTED willen zoeken). Goed waterdicht en de maten vallen vrij breed, waardoor het goed over z’n kleren heen past. Het pak van Ielm vind ik wel fijn, maar die van de Lidl is eigenlijk nog handiger en een stuk goedkoper! Voor de zomer heb ik vorig jaar ook via VINTED een stapeltje broekjes gescoord. De shirtjes bleven wel goed, maar de broekjes versleten snel. Ik denk dat ik komend jaar weer hetzelfde ga doen!

2 jaar geleden

Een buitenspeelpak van ielm, hema, zeeman heeft het ook. Moet je even zoeken! Ideaal!

2 jaar geleden

Reactie op Bertje-225

in de lidl shop heb je goedkope buitenspeelpakken of regenpakken. werkt hie ...
Ik lees in recensies dat ze klein uitvallen en dun zijn. Is dat zo? Ik twijfel om er 1 aan te schaffen of dat ik voor 15 euro extra die van ielm in de sale koop

2 jaar geleden

Wij hebben een ielm pak, echt een aanrader!

2 jaar geleden

Bij de Lidl online van lupilu goeie regenbroeken en pakken.

2 jaar geleden

Zeeman kleding of een goederegen broek. Wij kopen vaak kleding bij de zeeman of wibra voor buiten. En heel soms ook 2ehands. Ligt er ook aan wat we gaan doen buiten is het echt spelen dan doen we wel zijn buiten kleding aan. Gaan we wandelen dan doen we het vaak niet.