9 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg 🙂

4 jaar geleden

ik heb nu de nuna besteld, dit met het oog op hopelijk een 2e kort op de eerste. ik zal de link even toevoegen! https://www.babypark.nl/nuna-demi-grow-kinderwagen-2-in-1.html?color=4567

4 jaar geleden

Wij hebben Bugaboo Donkey. Vind ik persoonlijk een hele fijne wagen.

4 jaar geleden

Wij hadden de Cozy rider. Super fijn meerijdstoeltje, stoeltje kan er ook af word het een meerijdplankje. Mijn dochter was toen 18 maanden. Je hebt nu ook de Quinny Hubb die lijkt me ook fijn!

4 jaar geleden

Ik heb de nuna demi grow. Mijn dochter is 18 maanden als de kleine geboren wordt. Sowieso is dit al een heerlijke wagen! Heel blij dat we het gekocht hebben en de wieg is straks heel makkelijk te plaatsen. Tevens krijg je bij Nuna alle extra's (regenhoezen, voetenzak etc) er gewoon bij. Je hoeft het niet apart aan te schaffen. Klein, klein minpuntje de verf van de basis is heel dun en dus van een paar plekken bij ons al af.

4 jaar geleden

Wij hebben de Uppababy Vista. Nu al bijna 1 jaar in gebruik als enkele wagen voor ons kindje en heel tevreden over. Over zes maanden komt er een tweede bij en dan kan de wagen omgebouwd worden tot een duo wagen. Daar heb je alleen adapters en een extra zitje voor nodig. Je kan ook kiezen voor een meerijdplankje. Heeft ook een grote boodschappenmand, die ook te gebruiken blijft als je m als duowagen gebruikt, dus super praktisch.

4 jaar geleden

Mensen ook toevallig ervaring met een bolderkar met maxi cosi adapters?

4 jaar geleden

Joolz day heb ik, ik koop een justsit voor mijn zoontje. Wat een topding!!

4 jaar geleden

Joolz day heb ik, ik koop een justsit voor mijn zoontje. Wat een topding!!
Hoef je ook geen nieuwe kinderwagen te kopen